۳ هزار و ۲۰۰ دانشجوی لرستانی، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

جلال شیخ‌پور، گفت: ۳۸ هزار دانش‌آموز و سه‌هزار و ۲۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

او با بیان اینکه ۷۸۰ مددجو جزو نخبگان لرستان هستند، اضافه کرد: ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۳۷۷ میلیون کمک بلاعوض به این افراد در سال ۱۴۰۲ پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اعلام کرد: ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات و ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض به دانشجویان مددجوی این استان پرداخت شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به توزیع هشت‌هزار و ۶۹۰ بسته لوازم‌التحریر و ۵۳۹ تبلت بین دانش‌آموزان مددجوی لرستان، بیان کرد: هزار و ۵۳۰ دانش‌آموز به مؤسسات کنکوری معرفی شده‌اند.

او با اظهار پرداخت ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینۀ تحصیلی به دانش‌آموزان لرستان، اذعان کرد: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان از اهداف کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی لرستان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی، عنوان کرد: مشاورۀ فردی و خانوادگی، مشاورۀ تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی به این دانشجویان ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: کمیته امداد لرستان با همکاری خیّران برای ارتقای سطح تحصیلی و علمی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی این استان فعالیّت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.