تلاش برای ثبت رکورد تاریخی در جوجه ریزی

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران حفظ رکورد جوجه ریزی در سومین ماه متوالی اخیر و ثبت این رکورد تاریخی را به عنوان هدف این معاونت اعلام کرد.

عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در بازدید و نشست مشترک با  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان حفظ رکورد جوجه ریزی در سومین ماه متوالی اخیر و ثبت این رکورد تاریخی را به عنوان هدف این معاونت اعلام نمود و گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای جهش در تولید گوشت قرمز و حفظ روند فعلی تولید مرغ در استان استفاده خواهیم نمود.

او در ادامه به اجرای طرح‌های توسعه نوغان داری از جمله توزیع نهال توت رایگان اشاره کرد و افزود: برای توسعه پرورش زنبور عسل و تولید عسل حمایت از کارگاه‌های بسته بندی عسل با هدف اشتغال و کسب درآمد زنبورداران و عرضه و فروش عسل و تداوم اشتغال در این بخش برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

️مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این بازدید در نشست مشترک به موضوعاتی همچون تولید گوشت قرمز، استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در پرورش دام سبک، توجه به استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های دامپروری، توسعه نوغان داری در شهرک دامپروری بورخانی، حفظ رکورد جوجه ریزی و توسعه پرورش زنبور عسل اشاره نمود و خواستار ادامه روند رو به رشد امور دام و طیور در استان گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.