پرداخت غرامت به ۸۶ هزار و ۲۳۵ نفر بیمه‌گذار خسارت دیده

هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال غرامت به ۸۶ هزار و ۲۳۵ نفر بیمه‌گذار خسارت دیده حوادث طبیعی سیل، زلزله، خشکسالی و سرمازدگی پارسال از سوی صندوق بیمه کشاورزی این استان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۷۸ میلیارد ریال غرامت به خسارت‌دیدگان زیربخش‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد و مابقی نیز در دست بررسی برای پرداخت غرامت است.

میرقائد در خصوص بخشودگی سود و متفرعات تسهیلات بدهکاران بانک کشاورزی اظهار کرد: سود و متفرعات پنج هزار و ۸۱۱ فقره پرونده بدهی بدهکاران شعب بانک کشاورزی به مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال در استان بخشیده شد.


بیشتر بخوانید


مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۹۰ فقره پرونده مشمول دستورالعمل بند خ ماده ۳۳ بوده که مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال سود و جرایم آن مورد بخشودگی قرار گرفته شد.

وی با اشاره به بخشودگی سود و جرایم متعلقه مشمولین بند دال تبصره ۱۶ ادامه داد: براساس رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی و کمک به کشاورزان در سال‌جاری تعداد هزار و ۸۵۰ فقره بدهی بدهکاران مشمول بند دال بوده که مبلغ ۲۰۲ میلیارد ریال از سود و جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

میرقائد در خصوص بخشودگی وجه التزام بدهکارانی که مشمول این بند‌ها نبوده گفت: پارسال سه هزار و ۱۷۱ فقره پرونده بدهی بدهکاران به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال بخشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار