هلاکت ۲ عضو اصلی گروهک جیش‌الظلم

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم توسط پرسنل انتظامی استان به هلاکت رسیده‌اند‌.

سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات یازدهمین مرحله از طرح رعد انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: عملیات‌های منسجمی از ابتدای هفته تاکنون در راستای اجرای مرحله یازدهم طرح رعد انتظامی سیستان و بلوچستان اجرا کرده اند که در این راستا سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهم در سطح استان دستگیر شدند، هشت باند سازمان یافته متلاشی شده و دو نفر از عوامل اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در استان به هلاکت رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در یازدهمین مرحله طرح رعد ضمن هلاکت ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم، ۴۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷۰۷ معتاد متجاهر جمع آوری و یبیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: همکاران در مجموعه فرماندهی سیستان و بلوچستان و مجاهدان فی سبیل الله در اقصی نقاط استان در هفته جاری یازدهمین مرحله طرح رعد فرماندهی استان را با عملیات‌های منسجم و هماهنگ به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد سه هزار و ۷۸ نفر انواع متهمان دستگیر شدند تصریح کرد: در همین مدت هشت باند سازمان ساخته متلاشی و ۲ نفر از عوامل اصلی گروهک جیش الظلم به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲ قبضه انواع سلاح های غیر مجاز جنگی سلاح سنگین و نیمه سنگین در این طرح کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به عملیات‌های متعددی که در حوزه برخورد با سوداگران مرگ در این طرح انجام شده است تصریح کرد: تعداد ۱۴ نفر از قاچاقچیان موادمخدر دستگیر و بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ۴۹ نفر از خرده فروشان در نقاط مختلف در طرح های امنیت محله محور شناسایی و دستگیر و همچنین ۷۰۷ نفر از معتادان متجهاهر در این مدت جمع آوری و تحویل مراکز شدند.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۷ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز نیز در این مدت دستگیر شدند همچنین سه باب از اقامتگاه‌های غیرمجاز و محل نگهداری این افراد پلمب شد.

سردار جلیلیان گفت: در این مدت ۱۶ نفر سارقان و اشرار مسلح دستگیر شدند و ۶۷ دستگاه خودروی شوتی و حامل اقلام ممنوعه که برای مردم شهر زاهدان مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف شدند در واقع ارزش اقلام مشکوفه در این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار