تاخیر در تایید مدارک چالش برخی از پرستاران شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات برخی از پرستاران پذیرفته شده در آزمون سخن گفت و خواستار رسیدگی به آن شد.

آخرین روز از فروردین ماه سال جاری برای پرستاران آزمونی برگزار شد و سوابق خدمت آنها در دوران شیوع کرونا در نظر گرفته شد. اما به گفته شهروندخبرنگار ما برخی از پرستارانی که در این آزمون پذیرفته شده اند؛ با وجود اینکه دانشگاه مبدا مدارک آنها را تایید کرده است، اما برخی از دانشگاه ها مدارک آنها را تایید نمی‌کند و تاخیر در تایید مدارک موجب مردود شدن آنها در آزمون می‌شود.

وی با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیرما پرستار بیمارستان هستیم. در تهران تاریخ ۳۱ فروردین برای بیمارستان‌های تامین اجتماعی آزمونی دادیم و پذیرفته شدیم، در این آزمون امتیاز دوران کرونا لحاظ شده که مجموعا بابت کل ماه‌هایی که کار کردیم فقط ۱۰ ماه آن را منظور کردند که ۲۰ امتیازالان نوبت ارائه مدارک است و باید مدارکمان را به سازمان تامین اجتماعی تحویل دهیم. بیمارستان‌هایی که ما بودیم زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است که این مدارک ما را در صورتی که بیمارستان مبدا تایید کرده، امضا و تایید نمی‌کند و الان فرصت ارائه مدارک به تامین اجتماعی محدوده است.
هر چه پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم و تاخیر در تایید مدارک و تحویل آن به منزله مردود شدن ما در آزمون است. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
باسلام وتشکر لطفا درخصوص احکام رتبه بندی معلمین بازنشسته اول مهر ۴۰۰ نیز پی گیری تا در حکم بازنشستگی منظور گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام لطفا درمورد امتیازات رتبه بندی آموزگاران بازنشسته مهر ۱۴۰۰ نیز رسیدگی شود تا برخی که قبلا ثبت اعتراض درسامانه رتبه بندی ننموده درحال حاضر رتبه برایشان درج گردیده باتوجه به اینکه از رتبه بالاتر برخوردار شده ترتیبی اتخاذ که برابر امتیاز از رتبه برخوردار شوند .
آخرین اخبار