استاندار ایلام:

مسیر زیرگذر تقاطع ماربره مهران تا اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

استاندار ایلام گفت: مسیر ارتباطی زیرگذر تقاطع ماربره شهرستان مهران تا قبل از ایام اربعین امسال مورد بهره‌برداری و زیر بار ترافیک می‌رود.

حسن بهرام نیا در جریان بازدید‌های سفر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین از پروژه پل رانشی و تقاطع ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه، اظهار داشت: مسیر زیرگذر تقاطع ماربره تا اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و روگذر این تقاطع نیز بعد از اربعین عملیات آن با شتاب ادامه می‌یابد.

بهرام نیا افزود: اخیراً در نشستی به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و با حضور وزرا عنوان کردیم که برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی اربعین ۳ هزار میلیارد نیاز است.

استاندار ایلام تاکید کرد: گفت: این مسیر ارتباطی زیرگذر تقاطع ماربره شهرستان مهران تا قبل از ایام اربعین امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قطعه دوم پروژه شش‌خطه کردن پل زائر تا میدان اربعین به مناقصه گذاشته شود

استاندار ایلام همچنین در جریان بازدید از پروژه شش‌خطه کردن مسیر پل زائر شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی، گفت: تکمیل این پروژه از ضروریات برگزاری باشکوه کنگره اربعین است.

وی بیان کرد: قطعه دوم پروژه شش خطه پل زائر تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران به مناقصه گذاشته شود چراکه اعتبار آن تامین می‌شود.

برچسب ها: استاندار ، مسیر تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.