انتخابات، قدمی اساسی در مسیر تحقق ایران قوی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی، یک قدم اساسی و تعیین کننده در مسیر تحقق ایران قوی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در «یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه» در تالار «شیخ بهایی» شاهین شهر گفت: هر کس که دلش برای کشور می‌تپد باید دیگران را برای مشارکت در انتخابات فراخواند.


سردار غلامرضا سلیمانی افزود: دلیل بیش از ۹۵ درصد افراد مردد برای شرکت در انتخابات، ابهاماتی است که در ذهن آنها بواسطه ناکارآمدی و نامهربانی از یک دستگاه اجرایی یا مشکلات حل نشده برای آنها، شکل گرفته است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید با هدفگذاری برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات، فردی برگزیده شود که راه و مکتب آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

او  با یادآوری اینکه آیت‌الله رئیسی تراز جدیدی از ریاست جمهوری را در کشور خلق کرد، گفت: ملت ایران در این مسیر حق‌شناسی و رهبر انقلاب تاکید کردند که این مسیر باید با حضور در انتخابات امتداد یابد.


سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مثابه یک رسانه بین‌المللی است، گفت: گسترش اسلام در اروپا و سایر قاره‌ها مانند آمریکا، یکی از شواهد رسانه بودن انقلاب ماست.


او یادآور شد: امروز کسانی که به معرفی ایران و کشور‌های مسلمان بعنوان جبهه حق و کشور‌های سلطه‌گر با محوریت صهیونیست‌ها بعنوان جبهه باطل پرداخته‌اند جزو رسانه انقلاب اسلامی هستند.


سردار سلیمانی یادآور شد: انقلاب اسلامی، مکتب مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی، شهید رئیسی و دیگر شهدا هر کدام در سطح دنیا یک رسانه هستند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت: در این راستا «انسان رسانه‌ها» می‌توانند بعنوان نخستین راویان با بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اینترنت به روایتگری بپردازند.


او  با بیان اینکه امروز رسانه، صدای مردم مظلوم غزه را به جهان رساند و در این مسیر «انسان‌رسانه‌ها» نقشی قابل توجه داشتند، گفت: باید به تقویت جبهه رسانه‌ای در داخل کشور پرداخت.


سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که توسط ملت ایران و رهبری امام به پیروزی رسید، دارای زوایای فراوانی است که اگر در جهاد تبیین به آن بپردازیم، به استحکام انقلاب اسلامی و بزرگی پیامد‌های آن خواهیم رسید.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس از آن به شهادت رسیدند تا عظمت و ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و استکبار را مردم دنیا مخابره کنند.


سرهنگ محسن شکیب‌فر یادآور شد: از مجموع ۳۳۳ شهید رسانه، استان اصفهان با ۲۲ شهید در جایگاه دوم بعد از تهران قرار دارد.


او خاطرنشان‌کرد: تاکنون ۱۵۰ خبرنگار در عملیات «طوفان‌الاقصی» در غزه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.