آینده اسلام در گرو فعالیت عالمان دین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: آینده روشن اسلام به فعالیت و تلاش شما عزیزان که عالمان و معلمان آن هستید بستگی دارد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در دیدار با مولانا طیب ملازئی از علمای برجسته شهرستان ایرانشهر، اظهار کرد: حوزه تعلیم بسیار پر اهمیت و تاثیرگذار است و آینده روشن اسلام به فعالیت و تلاش شما عزیزان که عالمان و معلمان آن هستید بستگی دارد.

وی افزود: ظرفیت سیستان و بلوچستان در زمینه معالم دینی بسیار ویژه است و همین ظرفیت باعث شده تا در برخی مضامین مانند حفظ قرآن کریم بتوانیم قطبی مهم در کشور و منطقه باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز فضای مجازی که بسیار گسترده در سطح جهان انتشار پیدا کرده، می‌تواند بستری مناسب برای بازنشر مفاهیم ارزشمند اسلامی باشد و کمکی بزرگ برای شما عزیزان در زمینه تعلیم و تربیت باشد.

وی تصریح کرد: تربیت عالمان دینی که عامل به آن نیز باشند بسیار تاثیرگذار در جامعه خواهد بود؛ یکی از موارد مهمی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند؛ ایشان در فرمایشی از نیاز به تربیت بیش از ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور گفته اند.

شفائی افزود: هر اقدامی که بر پایه تقوا آغاز شود ماندگار است و علت ماندگاری و پیشرفت بسیج از ابتدای پیدایش آن نیز بنا شدن بر پایه تقوا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شما مشاهده می کنید هرکاری که بر همین پایه تقوا باشد ماندگاری دارد. آن مدارس دینی ما نیز که بر پایه تقوا بنا شده‌اند ماندگاری داشته و توانسته است موجب خیرات و برکات فراوانی باشد.

برچسب ها: سپاه سلمان ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امام جمعه اهل سنت ایرانشهرهستند
جناب مولاطیب ملازهی
اینوبنوییس
آخرین اخبار