پزشکیان در میزگرد اقتصادی شبکه یک:

تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است/ به جای تنش‌زدایی، تنش خلق می‌کنیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تورم، گرانی و مشکلات کمر مردم را خرد کرده و با تصورات غیرعلمی به جایی نخواهیم رسید.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امشب به همراه دو مشاور خود، آقایان احمد میدری و حسین عبده تبریزی در میزگرد اقتصادی شبکه یک حضور یافت و به سوالات کارشناسان پاسخ داد.

پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در میزگرد اقتصادی شبکه یک اظهار کرد: حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر مردم را تعریف کرده و می‌گوید اینها را نمی‌شود اداره کرد مگر با مالیات.در آخر می‌گوید اینها را نمی‌شود با غیر تجار کنترل کرد.

رشد اقتصادی ما بدون نفت منفی بوده است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: باید بپذیریم که بدون تاجران و حضور آن‌ها هیچ امر مثبتی در اقتصاد امکان‌پذیر نیست. بدهی دولت به بانک مرکزی و بانک‌ها چندین برابر شده است. تورم طی سه سال همواره بالای ۴۰ درصد بوده است.  رشد اقتصادی ما بدون نفت منفی بوده است. 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: شاخص‌های اقتصادی کشور با شاخص‌های بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و سازمان برنامه بودجه به این شرح است؛ بدهی دولت به بانک مرکزی به ۳۰۲ همت رسیده است. بدهی دولت به بانک‌ها به ۸۱۹ همت رسیده است.

او ادامه داد: انتشار اوراق مالی اکنون به ۷۵۲ همت رسیده است، یعنی ۲ برابر شهریور ۱۴۰۰ شده است. تورم در آن ۳ سال بالای ۴۰ درصد بوده است. تورم در همه چیز داشتیم.

پزشکیان گفت: وضعیت ارز ترجیحی به استناد‌هایی که شده ۲۰ میلیارد تومان بوده و ۵۰ میلیارد به نرخ زیر ۴۰ هزار میلیارد تومان فروخته شده است. کارمندان و مردم عادی دیگر نمی‌توانند با این تورم زندگی روزمره خود را بگذرانند. همه نگران و ناراضی هستند و اگر جلوی این گرفته نشود با مشکلات زیادی رو به رو می‌شویم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: این تورم، گرانی و مشکلات کمر مردم ما را خرد کرده و با تصورات غیرعلمی به جایی نخواهیم رسید.

به عنوان یک فوق‌تخصص قلب با حقوق سه ماهم نمی‌توانم یک موتور هوندا بخرم

معضل امروز مردم تورم است

عبده تبریزی مشاور پزشکیان در ادامه میزگرد گفت: آزادی مشروط، حفظ کرامت انسان‌ها، فرصت‌های براب، ارتقای نسبی سطح درآمد سرانه، ایجاد انگیره، تثبیت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن و استیفای حقوق شرعی، ادامه پرهیز از تشنج با کشور‌ها، افزایش جذب سرمایه‌گذاری اقتصادی محور‌های برنامه ما هستند.

مشاور پزشکیان افزود: این صحبت‌ها متن سند نهایی و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران است که در آبان ۸۲ تنظیم شد و قرار بود در ۱۴۰۴ به این اهداف برسیم. بر اساس همین سند که به تایید رهبری رسیده برنامه‌های ۵ ساله نوشته شده و بر آن اساس بودجه‌های سالانه نوشته شده است.

او اضافه کرد: بند ۳۹ درباره مهار تورم و افزایش قدرت خرید حرف زده است. این سندی است که هزاران ساعت کار برده است و قرار نیست که افراد با آن شوخی کنند. در دولت آقای رفسنجانی ۲۵ درصد آن اجرا شد. در دولت خاتمی تورم ۱۵ درصد بود و در دولت احمدی نژاد ۱۷ درصد و در دولت روحانی ۲۵ درصد شد. در دولت آقای رئیسی این تورم به ۴۰ درصد رسید. ما به همراه شش، هفت کشور چنین تورمی را تجربه کردیم.

عبده تبریزی بیان کرد: مگر ما کارشناس اقتصادی نداریم که چنین مشکلاتی داریم. معضل امروز مردم ما تورم است. مشکل ایجاد شده و آقایان آن را گردن سایرین می‌اندازند و میگویند دیگران گران می‌فروشند. هیچ ایرادی را به خود دولت روی کار نمی‌گیریم. مسئول این شرایط دولت و حاکمیت است.

وی ادامه داد: بر اساس این سند می‌رویم قانون تنظیم می‌کنیم. من معتقد هستم در کابینه فعلی هم بعضی‌ها هستند که می‌گویند باید قیمت را کنترل کنند و برای قیمت گذاری حتی قانون می‌گذارند.

مشاور پزشکیان افزود: ما اکنون نمی‌توانیم مقداری که علاقه داریم نفت تولید کنیم و بفروشیم و کارهای خود را انجام دهیم. به دلیل تحریم و محدودیت‌ها تکنولوژی وارد نمی‌شود، برای آن که دوستی سازنده را اجرا نکردیم.

ما نمی‌گوییم با اسرائیل دوست شویم اما چه لزومی داشت سفارت عربستان و انگلستان را تخریب کنیم؟

۴۰۰ هزار پست مدیریتی داریم و با تغییر رئیس جمهور زلزله رخ می‌دهد

میدری دیگر مشاور پزشکیان نیز اظهار کرد: دکتر پزشکیان براساس تجربیات خود ایده‌ای که مطرح کرد، اینکه بهداشت و آموزش حق همه هستند و میزان مصرف مردم از بهداشت بستگی به قدرت خرید ندارد. با تاکیدی که ایشان روی عدالت و کاهش فقر دارند بازسازی بر اساس عدالت اجتماعی ایده‌ای است که آن را دنبال می‌کنیم.

میدری افزود: ما باید بتوانیم در حوزه آموزش وبهداشت برابری را ایجاد کنیم. اگر تزریق پول بر اساس سیستم به درستی انجام نشود، طرح تحول سلامت با مشکل مواجه می‌شود.

او ادامه داد: آن چیزی که خیلی مهم است این است که چرا نمی‌توانیم  تورم را کنترل کنیم؟ ما برنامه‌های خوبی نوشتیم و رئیس‌جمهور‌ها آنها را پیگیری کردند. هیچ رئیس‌جمهوری تورم ۴۰ درصدی نمیخواست؛ رئیسی فساد دبش را نمیخواست.

مشاور پزشکیان ادامه داد: ما اقتصاد بیستم جهان هستیم. محیط اداری ایران باید با این حجم اقتصاد بتواند خدمات درستی را بدهد. دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، اما دیدگاه آقای پزشکیان این است که نظام اداری ایران به دلیل سلطه نظام سیاسی بر آن ناکارآمد شد.

میدری بیان کرد: ما ۴۰۰ هزار پست مدیریتی داریم و با تغییر رئیس جمهور انگار زلزله رخ می‌دهد.  ۷۰۰ شرکت در تامین اجتماعی داریم که کم و بیش در دور‌ه‌های رئیس‌جمهور‌های مختلف سیاسی اداره شدند.

او گفت: ماشین اجرا یا از کار افتاده یا ضعیف شده و انتظار مردم و مسئولان را برآورده نمی‌کند. در ادبیات اقتصادی امروز واژه شاخص شکنندگی حکومت را می‌سازند یکی از آنها اختلاف جناح‌های سیاسی با همدیگر است. تنش‌های سیاسی ایران خود را در نهاد اقتصادی متبلور می‌کند و نمی‌گذارد به اهداف برسیم.

مشاور پزشکیان ادامه داد: در برنامه ششم گفتند سی درصدش محقق شد. در برنامه هفتم کاداستر قرار است جلوی زمین خواری را بگیرد؛ قرار است به طور ۱۰۰ درصد اجرا شود؛ این قانون سال ۱۳۳۷ نوشته شد، اما اجرا نشده است. 

هر تصمیمی برای بنزین بخواهیم بگیریم باید مردم قبلش توجیه شوند

هر کارمندی می‌داند باید وارد باندبازی سیاسی شود وگرنه نمی‌تواند ارتقا یابد

میدری بیان کرد: هر کارمندی می‌داند باید وارد باندبازی سیاسی شود وگرنه نمی‌تواند ارتقا یابد. شعار پزشکیان این است که من شایسته سالار هستم. گرایش سیاسی دارد و وزیر بهداشت دولت خاتمی بود. ایشان کسی است که طرح سطح بندی را اجرا کرد که چه شهری MRI داشته باشد. نمایندگان وی را استیضاح کردند که چرا برای شهر من MRI نمی‌آوری که می‌گفت من سطح‌بندی کردم. 

او ادامه داد: او نظام اداری ایران را متحول کرد. نظام اداری در تهاجمات سیاسی آسیب دیده است و نمی‌توانیم به اهداف مقدسی که رهبری و روسای جمهور گفتند دست پیدا کنیم.

داود دانش جعفری کارشناس برنامه اظهار کرد: فرمودید برنامه هفتم را اجرا می‌کنید و اهداف برنامه را قبول دارید، بحث این است که چگونه می‌خواهید آن را اجرا کنید؟ ما در سال‌های اخیر با فساد اداری و تورم بالا مواجه بودیم. در سیاست خارجی با تحریم و FATF مواجه بودیم. در حوزه تولید که نشان میدهد اقتصاد یک کشور چقدر قوی است ما تولیدمان پایین بوده است. 

او گفت: همانطور که شما پزشکان با آزمایشات بیماری مریض را تشخیص می‌دهید ما اقتصاددانان با علائم می‌بینیم که مشکلات چیست. مثلا تولید ناخالص داخلی ۴۵ درصدش خرج خانوار میشود، اما خیلی کشور‌ها آن را به بیش از ۷۰ درصد رساندند. در سرمایه گذاری تا ۳۴ درصد آن را افزایش دادیم الان به ۱۱ درصد رسیده است. مخارج دولت در کشور‌های توسعه یافته بین ۱۰ تا ۱۴ درصد است.

کارشناس برنامه ادامه داد: مخارج دولت به ۲۲ درصد رسیده است و مخارج رفاهی پایین و مخارج دولت بالا رفته است. در حالی که متوسط جهانی ۲.۳ درصد جی دی پی است در ایران به ۱۰ تا ۱۵ درصد رسیده است و بخشی از تولید ایران انبار می‌شود که ۵ برابر جهان است. آقای پزشکیان چگونه میخواهد اقتصاد را متحول کنند و به آن برسد؟ اصلاح ساختار اداری کار خوبی است، اما منابع محدود است، مگر اینکه شما آن را باز کنید و مردم با آن آشنا شوند.

سخنان مسعود پزشکیان درباره هسته و پوسته اقتصاد دیجیتال

ما داریم مغز‌ها را فراری می‌دهیم

پزشکیان پاسخ داد: مسئله روشن است. ما ملزومات را رعایت نکردیم. وقتی کسانی که در سیستم کارشناس هستند، اما کارشناس نیستند؛ وقتی سازمان امور مالیاتی کمر تولیدکننده را می‌شکند؛ هیچ بیماری دنبال پزشک حزب اللهی و ... نمی‌ر‌ود بلکه پزشک خوب میخواهد. من اگر در اقتصاد باشم آن را خراب میکنیم، اما اگر مشاوره خارجی بگیریم با عقل جمعی و عزم و اداره‌ای که میخواهیم به آن برسیم مقررات را بر اساس آن مینویسم و با کشور‌های دیگر دعوا نمیکنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر نشده، آدم‌ها این کاره نبودند و در مذاکره به جای جلب نظر خارجی‌ها کار دیگر کردند. اگر سرمایه گذاری خارجی بیاوریم میتواند جلوی فشار را بگیرد. اگر بخواهید مشکلات حل شود هم در مقررات و هم در سرمایه گذاری‌ها باید نگاهمان را عوض کنیم نه اینکه کسانی که در دسته ما هستند. ما داریم مغز‌ها را فراری میدهیم.

وی گفت: هسته اقتصاد دیجیتال را با کشور‌های اروپایی مقایسه کردند. ما چهار درصد از جی دی پی داریم، اما اروپا ۶ درصد دارد. طریق اقتصاد دیجیتال در ایران قابل توجه و در شرایط تحریم باید راهگشا باشد و پیشران آن استارتاپهاست، اما ما آن را فیلتر کردیم، لذا طرف از ایران می‌رود. به جای تسهیل آزار دادیم و اگر این کار نمیکردیم و اجازه رشد میدادیم الان اینجا نبودیم.

هر وزارتخانه‌ای برای خودش شاه است

پزشکیان در پاسخ به سوالی درباره چالش‌های تجارت و تحریم‌ها و نحوه چینش تیم اقتصادی بیان کرد: من متخصص نیستم، اما براساس اصلاحات در دنیا میگویم قانون باید مسیر را روشن کند هر تغییری چند موضع دارد چه کسی مسئول است؟ چگونه باید عمل کند؟ چگونه باید پاسخگو باشد؟ هر وزارتخانه‌ای برای خودش شاه است و مجلس برای خودش قانون مینویسد و هیچکس هم اجرا نمی‌کند. حضرت علی میفرماید گردنم را دربرابر خلافت میگذارم و اگر نکردم گردنم را بزنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما سوال نمی‌کنیم که چرا شرکتی که داده شده بهتر نشده است. ما از وزیر سوال میپرسیم چرا قانون را اجرا نمیکنی نمی‌آید در مجلس. اگر قوانین در جهت هدف است، اگر سیاست را نتوانستیم به نتیجه برسانیم باید یقه اش را بگیریم که چرا نشد؟ ما الان در بیمارستان مدیر و رئیسی داریم که مردم را ضد انقلاب میکند و مردم را فراری می‌دهد، فوق العاده هم میگیرد. نمیشود ما پاسخگو نباشیم و این بلا را سر مردم بیاوریم.

حسین زاده بحرینی کارشناس دیگر برنامه اظهار کرد: یکی از نقاط خوبی که مرتب آقای پزشکیان اعلام کرد این است که گفت من قرار است برنامه را اجرا کنم. برنامه میثاق ملی ما است و همه باید تلاش کنیم اجرا شود، اما با توجه به اینکه خود شما هم در فرایند برنامه نوشتن در مجلس بودید یک سوالی که رئیس‌جمهور باید برایش پاسخ داشته باشد را میخواهم صریح جواب دهید. برنامه جا‌هایی از آن پرانتز‌هایی است که بعدا باید پر شود.

این کارشناس ادامه داد: در یکی از مواد برنامه هفتم حکمی آمده است که مبنای حکم این است که تشخیص در سیاست‌های کلی است و مجلس و دولت هم آن را قبول دارند که آن ناترازی‌هایی در اقتصادمان است. یکی از این ناترازی‌ها در حوزه انرژی و مشخصا بنزین است. متاسفانه تبدیل شدیم به کشوری که داریم بنزین وارد میکنیم و منابع غنی نفتی دارد و پالایشگاه‌های مجهز دارد، اما به دلیل مصرف فزاینده بنزینی مجبور شدیم بنزین وارد کنیم که ریشه‌های این امر هم زیاد است، مثلا حتی خودرو‌های جدیدمان مصرفشان بالا است و بهینه نیست.

او ادامه داد: در این فضای ناترازی دو دیدگاه مطرح شده است که مهم است بدانم نظر شما چیست؟ یکی از جا‌هایی که قانون برنامه پرانتز باز گذاشته در حوزه بنزین است و دولت موظف شده است ۶ ماه بعد از ابلاغ برنامه یک برنامه کوچک برای بنزین مجهز کند و اعلام کند چگونه میخواهد ناتزاری را رفع کند؟ یک دیدگاه میگوید بنزین باید افزایش قیمت داشته باشد و دیدگاه دوم این است که به شدت با این مخالف است.

کارشناس برنامه اضافه کرد: این دیدگاه میگوید که این مشکل را حکومت درست کرده است و مردم نباید تاوان بدهند. من خاطرم هست که در ۱۴۰۰ دیدگاهی از شما شنیدم و به نظرم شما به دیدگاه اول یعنی افزایش قیمت نزدیک هستید.

هر تصمیمی که گرفته شود اول باید با مردم صحبت شود

پزشکیان جواب داد هر حرکتی ما در قیمت بنزین انجام دهیم ابتدا باید مردم را توجیه کنیم. دیدگاه من دیدگاه کارشناسی است و اگر حرفی بزنم درست نگفتم، زیرا کارشناس این کار نیستم. هر تصمیمی که گرفته شود اول باید با مردم صحبت شود و با مشارکت مردم اجرا شود. ما در خیلی از مسائل به نتیجه نرسیدیم، زیرا نقشه نداشتیم. هر روز از خواب بیدار شدیم یک طرح دو فوریتی دادیم. مسلمان حرف ثابت پایدار میزند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من توهم تخصص ندارم. من در رشته خودم به مریض میگویم این کار از عهده من برنمی‌آید. باید فلانی بنویسد، اما ما در همه چیز متخصص شده ایم.

دانش جعفری در ادامه میزگرد بیان کرد: در نظام اداری کشور کسری بودجه دولت یکی از مشکلات بزرگ کشور است و به باور کارشناسان تورم نیز ناشی از این امر است و سوال من از شما این است که برای رفع این معضل چه برنامه‌ای دارید تا کسری بودجه برطرف شود؟ نود درصد بودجه دولت خرج حقوق و دستمزد می‌شود. همچنین میزان دخالت مجلس در بحث بودجه را چگونه می‌بینید؟ 

سازمان مالیات کمر تولیدکننده را شکسته است

اینکه فکر کنیم عده‌ای عقل دارند و بقیه اجنبی‌اند کار جلو نمی‌رود

پزشکیان اظهار کرد: مداخله در سیستم اداری نسخه ندارد. کار سخت را نمی‌شود به سرعت انجام داد. با این روند بازار و انسداد کشور‌های منطقه نمی‌شود اوضاع را درست کرد. باید تنش زدایی کنیم در حالی که تنش خلق می‌کنیم. میلیارد‌ها دلار هزینه درست می‌کنیم فقط به این دلیل که نمیتوانیم رابطه دیپلماتیک برقرار کنیم. در برنامه‌های توسعه قرار بوده دولت بزرگ نشود در حالی که همه دولت‌ها بعد از آن بزرگ شدند. یعنی به آن چیزی که روی کاغد مینویسم قائل نیستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: معتقدم بدون مشارکت مردم و اینکه فکر کنیم عده‌ای عقل دارند و بقیه اجنبی‌اند کار جلو نمی‌رود. اصلاحات می‌تواند ما را از بحران خارج کند. اگر شایستگان میدان کار پیدا کنند مغز‌ها و سرمایه‌های مالی از کشور نمی‌روند.  باید بپذیریم بدون صنعت و تولید بقیه مسائل هواست.

آل اسحاق کارشناس دیگر برنامه بیان کرد: مردمی کردن اقتصاد باید دیدگاه عمومی و تعاریف داشته باشد. سوال من این است که شما مردمی کردن اقتصاد را به چه معنایی می‌بینید؟ هفتاد درصد اقتصاد دست دولت است و شما در پایان دولت نخست خود چه مقداری از دولت را به مردم خواهید سپرد؟ 

پزشکیان در پاسخ گفت: ما که باید سیاست‌ها را اجرا می‌کردیم، نکردیم. بنده هر کسی هستم باید بپذیرم و بر اساس شواهد تصمیم گیری کنیم. اگر من بگویم و شما بپذیرید خیانت کرده ایم. کارشناس باید شواهد تحقق امور را بگوید و روش را شرح دهد. اگر کسی روند حل مشکل را بداند و تقوا داشته باشد راه غلط نخواهد رفت.

حسین زاده بحرینی گفت: یکی از سوالات جدی مردم مبحث سلامت است، چرا که هزینه‌های این بخش افزایش یافته و ده درصد هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد؛ لذا دیدگاه شما برای ما مهم است که بدانیم چه دیدگاهی دارید. مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی سلامت فرموده‌اند که از تقاضای اغوایی ممانعت شو، یعنی باید کاری کنیم که هزینه بیمار بیهوده افزایش پیدا نکند. 

او ادامه داد: در برنامه‌های توسعه صراحتا گفتیم که حداکثر سهم بیمار باید سی درصد باشد، اما در حالی که این سهم شصت درصد است. آیا شما می‌توانید تعهد بدهید که بعد سه برنامه سهم بیمار از هزینه بیمار را کاهش میدهید؟

تا زندگی مردم را تامین نکنیم، نباید انتظار داشته باشیم درست کار کنند

پزشکیان در پاسخ گفت: مجلس و دولت و قوه قضائیه هزینه خدمات را پرداخت می‌کنند. در حالی که نباید چنین باشد، چرا که مجلس و دولت سفره برای خود پهن کرده اند، لذا اگر مردم به من اعتماد کنند قانون را اجرایی می‌کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما وقتی می‌گوییم پزشک خانواده باید بیمه هزینه آن را بدهد؛ پزشکی که می‌خواهد در منطقه محروم خدمت کند باید تامین باشد؛ من وقتی قبل انقلاب در زاهدان سرباز بودم هزار و هشتصد تومان به من حقوق می‌دادند؛ با این وضع نمی‌شود از پزشک خواست به مناطق محروم برود و درست کار کند.

او افزود: ما تا زندگی انسان‌ها را تامین نکنیم نباید انتظار داشته باشیم درست کار کنند. در حالی که در مجلس برای حقوق‌ها سقف و کف میگذاریم بعد خودمان میرویم با یک عمل پنج برابر حقوق یک پزشک را به پزشک دیگر میدهیم. مشکل ما خودمان هستیم. اگر به قوانین پایبند باشیم مملکت درست می‌شود.

اگر می‌خواهید از مردم امتیازی بگیرید باید جای دیگر به آنها امتیاز بدهید

حسین عبده تبریزی در ادامه گفت: آقای پزشکیان معتقدند که اصلاحات اقتصادی نیازمند ارتباط با دنیا است و مثلا بتوانیم نفت بفروشیم و دوما مردم باید از ما حمایت کنند. نظام ارزی جوری است که هر روز قیمت تغییر می‌کند و به همین دلیل مردم ترجیح می‌دهند سرمایه خود را انباشت کنند. سالهاست گفته می‌شود نرخ ارز باید تک رقمی شود، لذا زمانی که هرکسی به قدرت برسد یک تئوری بدهد ما علم را به مسخره گرفته ایم.

مشاور پزشکیان افزود: مگر روسیه تورم هفتاد درصد نداشت؟ پس چطور نظام تک نرخی را رعایت کرد. مردم عاقل هستند و اینگونه نیست که یک طرح بدهیم و بگوییم مشکل حل می‌شود. زندگی مردم از سال ۱۳۸۶ تغییر کرده و بودجه خانوار نصف شده است پس اگر بخواهیم چیزی را گران کنیم باید ما به ازا تعریف کنیم. اگر می‌خواهید از مردم امتیازی بگیرید باید جای دیگر به آنها امتیاز بدهید.

احمد میدری نیز گفت: وزارت امور خارجه و دیپلماسی را به گرو‌های سیاسی تبدیل کرده ایم و هرکسی می‌خواهد برود مذاکره کند می‌گویند طرفدار انگلیس و آمریکاست.  در حوزه حمل و نقل عمومی باید گفت شهرداری‌ها به محفل سیاسی تبدیل شده‌اند. رئیس جمهور باید مرد قانون باشد و آن موقع همه سرجایشان می‌نشینند.

خبرنگاران: محمدحسین نیک‌خوی‌متین، محمد امیرحسینی، فاطمه تورانلو و فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از گذشت 30 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همون حرفهای قشنگ دوران قبلو الانم میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
صدا و سیما ترکیه مانند یک قاضی به همه مشکلات مردم ترکیه و کشور ترکیه را پیگیری، بررسی و رسیدگی می کند ولی اما متأسفانه صدا و سیما و هم شبکه خبر کشور ما پیمانکار فوتبال، ورزش و فلسطین و... شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سر جدت از ترکیه نگو دیگه
دیگه قدیم نیست که بگی کسی خبر از چیزی نداره یک حرفی بپرونیم شاید گرفت
ترکیه رکورد تورم و گرونی زده که بی سابقه ست
رسانه هاشم هیچ غلطی نکردن
دولتش هم دستش به خون مردم غزه آلوده ست با صادرات به اسرائیل کودک کش

در مورد فلسطین هم هر کاری از دستمون بیاد انجام میدیم
اگر از فلسطین نگیم باید به انسانیت خودمون شک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از گذشت 30 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
بعد از گذشت 45 سال تازه فهمیدی تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است. هر سال همینه کمر مردم رو شکستید
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از گذشت 45 سال تازه فهمیدی تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است. هر سال همینه کمر مردم رو شکستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کمر مردم 45 ساله شکسته درست نمیشه کسی رای نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من اگر به سلامت انتخابات اطمینان پیدا کنم به پزشکیان رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به ۱۳:۱۴
انتخابات که همیشه در سلامت کامل انجام شده و میشه

اما ببین به کسی رای میدی که طیفی دارن ازش حمایت میکنن که سلامت سیاسی ندارن

اینکه انتخابات مورد داره هم از همین طیف زد بیرون مثل ترامپ که از الان داره میگه در انتخابات قرار تقلب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است/ سوال اینجاست که پس چرا دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی در مورد تورم، گرانی و مردم کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند و تاکنون هیچ کاری و اقدامی عملی برای حل وفصل مشکلات مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ب قول مهندس که میگفت شهرداریی که گناه نکرده دولت که گناه نکرده دختر بابام شاد بخواد تا ۲۰۰ سال عمر کنه دولت که گناه نکرده بخواد حقوق بازنشسگی پرداخت کنه ب دختر بابام اونم بر بده داماد پست حرومش باش
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ب قول مهندس که میگفت شهرداریی که گناه نکرده دولت که گناه نکرده دختر بابام شاد بخواد تا ۲۰۰ سال عمر کنه دولت که گناه نکرده بخواد حقوق بازنشسگی پرداخت کنه ب دختر بابام اونم بر بده داماد پست حرومش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تموم شد؟

خیلی تاثیرگذار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باسلام تا زمانی که به ریال حقوق میگیریم ولی به دلار خرج کنیم ،همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از 40 سال تازه فهمیدی تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است. هر سال همینه کمر مردم رو شکستید
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا بنده معتقدم با روی کار آمدن قالیباف و جلیلی تکلیف مردم روشن میشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقا
ایشون خود روحانی هست ..!!!

دوباره ۱۰ سال درجااااااا زدن ها...
و...
غرب گدایی ها ...
و...

بخصوص
سقوط و افول نسل بعدی ایران و ایرانی..!!!

والسلام
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۰:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یعنی این سه چهار سال برپا زدیم!؟ روحانی کار نابلدی حداقل چندسال اولش تورم کم بود و بورس خوب بود قیمت طلا و دلار و ماشین ثابت بود ...یکم تاریخ مرور کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان که فقط در مجلس پیاده روی و ورزش می کرده اصلا در رای گیری مجلس هم بیشتر وقت‌ها شرکت نمی کرد ، وزن قلب یک انسان هم که تخصصش را دارد اشتباه گفته ، پس برای چه آمده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نماینده شده مدال ورزش بگیره از مجلس

هر چی هم ازش سوال میکنن میگه تخصص ندارم حتی در رشته ی خودم

آخه رئیس جمهوری که از خودش طرح و نظری نداره به چه دردی میخوره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برخی اقلام کالایی هستند که افزایش قیمتشان روی صدها کالای دیگه تاثیر می گذاره چرا اینها را کنترول نمی کنید ، الان شکر از ۳۰ هزار تومان شده ۴۸ هزار تومان ، الان بستنی گران شده ، بیسکوییت گران شده ، شیرینی گران شده ، شکلات گران شده ، و .....
Iran (Islamic Republic of)
اصفهان
۱۸:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دولت با قاچاق چیان سوخت و کالا برخود کند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۷:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
با تشکر از استاد حرف درمانی!اینا همش حرفه!تو این چهل و اندی سال هر کی اومده مث تو و از تو بهتر حرف زده ولی در عمل بدتر شده که بهتر نشده
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما میگی‌ اگه منو بذارید توی اقتصاد قطع به یقین خرابش می‌کنم!
پس اگه فردا بین ۲ کارشناس اقتصاد در دولت خودتان اختلافی بیفته شما چجوری جمعش میکنی‌؟

اصلا اگه قرار به این باشه که شما هیچی‌ از علوم وزارت خونه‌ها سر در نیاری و بخوای بالادست اونا باشی‌ خوب چرا اصلا ما الان داریم رئیس جمهور انتخاب می‌کنیم؟!
وزرا که سر جاشون هستن که! خوب همینجوری کشور ادامه میداد دیگه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نمیگم پزشکیان خوبه یا نه ! فقط میگم هرکس اومد همون اول همینها را گفت .میتونید رجوع کنید به حرفهای نامزهای قبل و قبلتر و قبلتر و... ! (البته شهید رئیسی واقعا کارکرد و زحمت کشید واو مستثنی هستش ).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جناب پزشکیان خوب مسؤل این گرانی دولت قبل و شما هستید شما 20 ساله در مجلس داری میچرخی به غیر از اختلاف و ایجاد تنش و به هم ریختگی مملکت و ایجاد چند دستگی چه دستاوردی داشتی، خدا وکیلی خجالت برای شما و دولت های ناکارآمد لیبرال اصلا معنایی دارد ،32 سال مملکت دست شما و هم فکران شما بوده و حالا جوری صحبت میکنی که انگار از یه قاره دیگه اومدی، یه سر به خودت بزن ببین چی داری میگی دوباره دنبال این نباش که با شعار حسن فریدون و استفاده از حافظه کوتاه مدت مردم رای جمع کنی، خواهشا چاپ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بقران این ملت پوست و استخوونشون از فولاد و آهن ک تا اینجا مقابل اینهمه تورم وگرانی زنده موندن البته زندگی جهنمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای ما فقط و فقط جناب مسعود پزشکیان جراح اقتصاد کشور با تیم مدیریت قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خدا شفات بده البته در مورد شما کار از شفا گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
??????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای تو
نه
رای ما

پزشکیان اندازه ریاست جمهوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خود پزشکیان گفته اقتصاد بلد نیست اونوقت تو میگی جراح اقتصاد کشور!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا به داد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هر چی باشه پزشکیان از بقیه بهتره میتونه اقتصاد کشور رو بهتر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگه پزشکیان وزن قلب که تخصص خودشه رو درست بلد بود وزن اقتصادم خوب بلده
#قلب ۷۵۰ گرمی پزشکیان شاید منظورش قلب گاو یا گوسفند بوده که مردمو اونا فرض کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
به خدا من جای اینها بودم مشکل بورس را یکروزه حل می کردم اول برای شروع 100 هزار میلیارد پول چاپ می کردم" بعد وقتی که همه نقدینگی هایی که در سکه و دلار هستند به طرف بورس جذب شد" در عرض یکی دوسال آرام آرام پول چاپ شده را از بورس بیرون می کشیدم و امحاء می کردم" هم در بورس سود می کردم" هم دلار و سکه پایین میوند" هم اعتماد مردم جلب می شد" و مردم مطمئن می شدند که دولت ها ابزار لازم را برای درست کردن اصلی ترین ابزار کنترل تورم و رشد اقتصادی را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
واقعا باید افراد نخبه ای مثل شما را پیدا کنند منت بکشند ببرند برای حل مشکلات کشور استفاده کنند در این طرح دولت حتی میتونه بعد از امحاء اصل آورده سود کلانی هم بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
متخصص هزینه پول چاپ شده کجا میرفت میدونی چقدر نیروی انسانی و زیر ساخت لازمه برای چاپ بیندیشیم و بعدا صحبت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وقتی از سر طمعت رفتی کل سرمایتو ریختی پای بورس ضرر کردی :
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مگه میخوای کارتن چیپس بخری که مشکل بورس رو یک روزه حل کنی! 100 هزار میلیارد تومان رو خرج مشکلات کشور کنند نصف مشکلات مردم حل میشه. خوبه تو کاره ای نشدی در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چقدر این بشر زود فراموش کرده که در مجلس بوده و هیچ اقدامی برای جلوگیری از تورم زایی آقای روحانی و تیمش نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نکنه قالیباف و پور محمدی و جلیلی خوب هستن؟ که یه کلمه حرف از مشکلات مردم و اقتصاد خراب کشور نمی‌زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
با ۳۰سال خدمت و۱۳ سال بازنشستگی هنوز مستاجرم کل حقوقم بابت اجاره میره با ۶۹ سال سن باید کار کنم تا بتونم مثلا زندگی کنم مسئولین چه فکری برامون کردن که حالا توقع شرکت در انتخابات را دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از تهران خارج شو زندگی خوب کن
Iran (Islamic Republic of)
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۸:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خیلیا ک با کارهای امثال شما دوس دارن از ایران خارج شن تا زندگی خوب داشته باشن!ولی خوب من ترجیح میدم شما رو از تهران خارج کنم و تهران رو ارزون کنم!تا گرونی تهران تو کل ایران سرریز نشه
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۲:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام خسته نباشی خیلی جالبه همتون میدونیت گرانی مردم را کمر شکن کرده وادعای برطرف کردش دارید وقتی سرکار اومدین گرانترمیشه و هیچ اقدامی هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای ما فقط قاضی زاده هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای ما فقط مسعود پزشکیان
Germany
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جالبه!

شما میگی‌ متخصص قلب هستی‌ تازه بعضی‌ از بیماراتون رو میفرستی پیش یه متخصص دیگه چون میگی‌ بلد نیستی‌!

شمایی که حداقل ۲۵ سال درس خوندی که متخصص قلب بشی‌ اگه اینقدر نسبت به تجویز نسخه در «_قلب_» ناتوان نشون میدی، چرا باید «_مملکت_» رو به شما سپرد؟!

آیا بیشتر از ۲۵ سال درس مملکت داری خوندی یا تجربه ای داری که روت ریسک کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دم احمدی نژاد گرم که علم اقتصادش حتی از تحصیلکردهای اقتصادی بیشتر بود

بله

احمدی نژاد اقتصاد مهندسی ،روشهای آماری و تحقیق در عملیات در دوره دکترای مهندسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا حرف اقای پزشکیانا ناقص میگین ایشون گفتن فقط برای یک قلب ۷۵۰ گرمی ۱۵ نوع تخصص وجود دارد و وقتی بیماری که مشکل قلبی دارند به بنده مراجعه می‌کنند و بنده تخصص و توان درمان بیماری آن مریض را نداشته باشم ایشان را یه یکی از ۱۴ متخصص حوزه قلب ارجاع میدهم و بدین منوال مملکت داری هم از این پروسه خارج نیست و برای هر کاری و وزارتی باید فردی متخصص باشد و نباید یک نفر در همه کارها دخالت کند و نظر خودش را تحمیل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا بهت عقل بده دوباره بخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
در همه جاهای دنیا همه پستهای مدیرتی با تغییر رئیس جمهور و یا نخست وزیر تغییر می کند. واین یک چیز مرسومی در همه دنیا هست و مخصوص کشور خاصی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
آذربایجان
۱۲:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان چون به فکر اقشار متوسط ومستضعف نیست ،پیش مردم آذربایجان هم طرفداری ندارد.کارنامه دکتر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من به عنوان یک ترک زبان به این شخص رای نمی‌دهم، ایشان شخصیت متزلزلی دارد و توانایی اداره خود‌ رو هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو خودت ترک زبان ولی آذری‌ها بهش رای می‌دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شرفت،
مردم خواهشاً در انتخابات شرکت کنید تا اصلح انتخاب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تعامل اقتصادی با دنیا..!!!!!!؟؟ آره!!!؟؟ :

آقا
هوشیار باشیم
اینا می‌خوان وارد FATF بشیم...
بعدشم...
...
...
...!!


یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
یا حق بزن کمر کسایی که از داخل کشور واسه مردم تحریم میخان و برمیگردن میگن تا زمانی که فرهنگ مردم بالا نره نمیشه با آمریکا رابطه ایجاد کرد کی گفته فرهنگ مردم پایینه سواد مردم کمه حالا اعراب از ایرانی ها بهتر شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تعامل با دنیا دوره اش خیلی وقته که تمام شده الان بلوغ داشته باشی و چشمات رو باز کنی میبینی بحق ایم ،، اما همه آویزون چند کشور با قدرت و با نفوذ اند 40 ,هزار انسان رو کشتار کردن کسی دم نمیزنه آنوقت یه تنه میخواهی بری با کی تعامل کنی مگر نرفتی ،،،،،انهم ما که هم خسارت مالی و هم جانی را داریم بدوش میکشیدیم برین جلو یعنی پشت به آرمانهای مردم پس سعی کن فقط خودت باشی
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۰:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ها بعدشم ...!!!! اصلا تو باغ نیستی اوضاع چیه نبض اقتصادی کشور بورسه یک چشمان نابیناتو باز کن ببینی چجوریه بقیه چیزها هم که مشخصه
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تو منطقه ۲۲ دپوی زباله مترو چیتگر شبها زباله ها رو آتش میزنن کل منطقه بوی بد و دود بر میداره .شهرداری خودش آتش میزنه .قرار نیست رسیدگی بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این آقا از اصلاح طلبان بوده از ریاست جمهوری ۱۱ و ۱۲ . یعنی حرف مساوی است با هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عکس ستادانتخاباتی پزشکیان رو دیدم همگی افراد دولت حسن روحانی بودن، عبده تبریزی مشاوری که دیشب باپزشکیان اومده بود تلویزیون همونی هست که به حسن روحانی گفت پول مردم رو بیار داخل بورس.مردم خیلی مواظب باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا
همون کابینه روحانی کابینه پزشکیان
هر چی اونا دیکته کنن این انجام میده
اصلا از خودش هیچ برنامه ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ذره ای از وطن
۱۲:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
هنوز خیلی از مطبها کارتخوان نمیگذارند یا پول نقد میگیرند یا شماره کارت با نام متفاوت! این آقای کاندید همچین دیشب مطرح کرد که باید دکترها را راضی نگه داشت که من احساس میکنم پزشکان نامقید به مالیات، خیلی خوش به حالشون بشه و کارتخوانهای موجود رو هم کلا جمع کنند! اینکه نشد رعایت اصول قانون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دانا برای جلوگیری از مهاجرت متخصصین این حرف رو زد ،سطحی نگر نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ایران به آژانس درباره توسعه غنی سازی خود اطلاع رسانی کرده است و باز هم غلط و اشتباه است ایران دیگر نباید با آژانس همکاری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
انتخابات‌و حرف های قشنگ‌و بی پشتوانه
بورس
دهک بندی های نادرست
عدم رسیدگی به معلولان شدید
هجوم اتباع بیگانه
رانت
اختلاس
فساد
حقوقهای نجومی
اینهارو حل کنید
فقط حرف نزنید بزرگواران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عبده ی تبریزی اصلا" بلد نبود حرف بزنه . آقایان دانش جعفری و آل اسحاق هم که بلد نبودند سوال بپرسند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من با جان ودل به پزشکیان رای می دهم به امید ایجاد اشتغال برای کسانی که سابقه کار دارند وبیکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ما ملت فقط نفس میکشیم زندگی نمیکنیم واقعا شرم اوره مسئوولین باید ایی کامتتا رو بخونن بفهمن مردم چقد ازشون ناراضی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مشکل اصلی گرانی پی در پی خوراک وملزومات زندگی است شرمنده خانواده شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وضعیت آقای دکتر پزشکیان در جواب به سوالات مثل دانشجویانی می‌ماند که بدون اطلاع قبلی، استاد یک دفعه اعلام کنه برگه ها روی میز، امتحان داریم!؟!
همه در وضعیت آچمز، جواب‌ها پرت و پلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وای! چقدر با حال گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | ماجرا به کجا رسید؟
۱۱:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | ماجرا به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بدترین مدیرعامل در تاریخ شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط تیم فعلی بوده است.
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برنامه میزگرد دیشبش را دیدم. معلوم بود که آقای پزشکیان اصلا برنامه ای ندارن و بیشتر سعی میکنم یکسری حرف های کلی بزنن مثلا دیشب همه چیرو به متخصصان و کارشناسان پاس می دادن یا مدام از اینکه چرا قانون اجرا نمیشه چرا نظارت نمیشه و ... حرف میزدن و پاسخ واضح و کاملی نداشتن
جوری که دیگر کارشناس برنامه عصبانی شد که نمیشه همه چیرو پاس کارشناسان داد....
توصیه می کنم برنامه دیشبشان را خودتان ببنید...
در کل فکر می کنم به درد ریاست جمهوری نمی خوره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا با وجود تولید گندم و دیگر نهادهای دامی در داخل مافیا کشور را به وارد کننده اول منطقه در این حوزه پیش برده اند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگه حافظه ما مردم ایراد پیدا نکرده باشه همه میدونیم که حرف های قشنگ تمام کاندیداها فقط تا قبل انتخاب شماست بعد تمام تلاش خود را میکنید تا ما بدبخت تر بشیم راستی من که بی احترامی نمیکنم پس چرا نظراتم انتشار نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تورم رو کی به وجود آورد روحانی و خاتمی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جواب سوال کارشناسا رو نمیده فقط میخواد ذهنشو از چیزایی که پر کرده قبلا خالی کنه
خدا رو شکر مردم فهیم هستن که چه کسی بدرد ریاست جمهوری میخوره
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۱:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر یک چیزی هم درباره دولت ی از هم دوازدهم بگو .بگو خزانه خالی بود بگو که کل بدهی میراث گذاشت بگو هرروز سلطان تولید میشد درست طی سه سال تورم بود وکارشده است مردم همه را میداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تو ایی ۳ سال چ کاری انجام شده چرا فقیرتر شدیم پس چرا تو ۳ سال قدرت خرید هیچیو نداریم ها؟؟؟ سفره ها شدن نون واب. خالی واقعا تعجب اوره میگین کار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فقر بعضی ها از تنبلی خودشان است میخان بخوابن منزل از آسمان پول بیاد کارگر ساده در ماه ۲۰ میلیون درآمد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما راست میگی اما کو گوش شنوا و دلسوز که به درد جامعه برسه وکمی هم بفکر مردم فقرزده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
روحانی، خاتمی و... هم خط خودت هستن
چی کردن جز فتنه و عقب انداختن کشور
8 سال ملت رو گول زدن با هسته ای چقدر هزینه تراشیدن چی شد وعده دروغ دادن حالا تو مظلوم نمایی فقط می خواهی رای بیاری و زهر گروه خودتون رو به مردم و کشور بزنید
روحانی چی کرد یه مسکن نساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
موتور هندا هم دوست داری، یه بینا سن شیراز هست ماهی 2 میلیارد میزنه جیب حالا تو خودتو با شخصیت جلوه نده،
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۰:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است.
و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۰:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر هزینه را که در بیمارستان امام زمان بابت عمل همسرم پرداخت کردم متأسفانه که از بهمن ماه سال 1402 تاکنون نمی دهد چرا؟ می گوید بیمارستان دولتی است و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
و کسی هم جوابگو نیست
در ضمن ایثارگرم هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چهل سال از عمر ما رفت ، به این نتیجه رسیدم که همتون ..... هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
طرف دلش هوندا می کشه ما یه کیلو گوشت
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۰:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برای بنده 183 روز در شرکت مخابرات منطقه تهران سختی کار تعلق گرفته که در شعبه 13 تهران سال 94 مراحل اداری آن انجام شده است و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، 183روز سختی کار را برای من منظور نکرده است. به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که حدود 2000 نفر بدون رای دیوان با سختی کار بازنشسته شدند. مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مخالفت ایشون با الزام قانونی افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی یعنی چه مگر ایشون نمیخواد قانون رو اجرا کنه که باعث خوشحالی پزشکان میشه وجلب آرا اونها که خیلی هم تاثیر گذاره میشه و مثل اون موقع میشه که چهل سال از افزایش ظرفیت جلوگیری شد و ترکیه الان دو برابر ما پزشک داره و الان دهها هزار دانشجوی پزشکی رفتن خارج برا تحصیل با میلیاردها دلار خروج ارز میشه اصلا باید تا دیر نشده آموزش پزشکی بره زیر نظر وزارت علوم تا دوباره مثل قبل اون رو کم نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی است سوال اینجاست که پس چرا حقوق کارمندان و به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
۱۰:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که بنده هم از اسفند ماه سال 1395 تاکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم پس چرا به بنده وام نمی دهند.
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم متأسفانه برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر پزشکیان که واقعا نظراتشان عالی است 22 رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نظراتش در مورد چی خوب بود دقیقا؟؟؟ اون فقط داره پشت سر هم اشکالاتو میگه . خب همه میدونن اشکالات چیه رئیس جمهور باید برنامه داشته باشه تا حلشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
فیش مستمری مهر ماه 1401 متناسب ‌سازي 75% اعاده نسبت به زمان برقراري 152,717,508ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: 1001321591
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دقیقاحق باایشونه،بنده بانوان حرفاش موافقم.آخه تاکی؟این ره..به ترکستان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
درد مردم گرانی هست معلومه جزء مرفهین هستی که اینطور نظر میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تعامل اقتصادی با دنیا..!!!!!!؟؟ آره!!!؟؟ :

آقا
هوشیار باشیم
اینا می‌خوان وارد FATF بشیم...
بعدشم...
...
...
...!!


یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از تعامل حرف نزن هشت سال الکی تعامل کردین یه برجام بود اونم از بس وا داده بودین و قارچ محکم نبود که ترامپ مثل آب خوردن پارس کرد و اروپا هم زیرش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما درست گفتی
اشتباه منفی دادم
نظر من هم مثبت هست


پزشکیان ادامه روحانی ست
Iran (Islamic Republic of)
که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟
۱۰:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ما مالباختگان بورس به حرف های مسئولان بلند پایه گوش کردیم و به جای دلار و سکه"سهام خریدیم و بعد از ۴ سال سرمایه‌گذاری هنوز هم در زیان سنگین هستیم و در حسرت اصل پولی هستیم که سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، واقعا چرا باید همیشه کسی که کار درست کرده تنبیه بشه؟ چرا اصلا کسی پاسخ گو نیست؟ اصلا دردمان را به کی بگیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان انسان پاک وکسی است .وترکهانشان دادن که کاربلدن وبهترین گزینه برای ریاست جمهوری استپ من وخانواده به پزشکیان رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عبده تبریزی مشاور پزشکیان، یکی از برندگان ریزش بورس 99در سال - رفیق آخوندی و عامل گرانی مسکن بود. معتقد به آزادسازی قیمت ها و له شدن ضعیفترها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
منظور از آزادسازی افزایش قیمت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بی برقی، ده برابر شدن قیمت مسکن، خرجام بی فرجام، در صف ایستادن برای خرید یک عدد مرغ، بستن با کدخدا، ده برابر شدن قیمت دلار، بستن در هزاراران کارخانه و ....... دو باره در انتظار مردم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی، رفیق و شاگرد و همکار جورج سوروس از این بابا حمایت کرده است، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی، رفیق و شاگرد و همکار جورج سوروس از این بابا حمایت کرده است، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی، رفیق و شاگرد و همکار جورج سوروس از این بابا حمایت کرده است، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیأت دولت
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟
هدیه ۲۰ گیگابایتی به مردم در آستانه انتخابات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات تامین شده است.
Iran (Islamic Republic of)
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
Iran (Islamic Republic of)
کارمند پست با انواع مدارک مهندسی ،آمار و مدیریت
۱۳:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اول الان مخابرات خصوصیه و دولتی نیست دوما همین
الان شما چندین برابر کارمندان پست حقوق می گیرد
کار شما زنگی تفریح در مقابل کار پست

پس دیگه زیاده خواه نباشید

چون به زیاده خواهی بهایی نمی دند

هر سخن جایی و هر نکنه مکانی دارد


بس کنید دیگه

اجازه دید مردم اظهارت خود را درباره نامزدهای ریاست جمهوری بیان کنند شاید از لابلای حرف اونا نکته برای نجات کشور پیدا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
روحانی چیز زیادی از سرمایه اجتماعی حزب شما باقی نذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چه رئیس جمهوری شود چه نشود رأی به دکتر پزشکیان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وقتی ظریف و آخوندی با اون رزومه درخشان دور و بر شما هستن، فرق شما و آقای روحانی چیز بیشتر از یه عبا میشه؟ قطعا میرم کاندید های دیگه رو بررسی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان حاج قاسم رو شهید کردن، سفارت مون رو هم زدن امثال شما تا موقعی که تو پایتخت هستین معنی نا امنی رو نمی فهمین انگار. حالا ما تنش ایجاد می کنیم یا دشمن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
هیچی از نظر دولت فعلی مهم نیست فقط حجاب هر جا کم میارن گیر میدن به زنها
تورم و رانت و اختلاس کمر کشور رو شکسته بعد برای افزایش حقوق جون میکنن تا سنار حقوق ها رو اضافه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
هیچی از نظر دولت فعلی مهم نیست فقط حجاب هر جا کم میارن گیر میدن به زنها
تورم و رانت و اختلاس کمر کشور رو شکسته بعد برای افزایش حقوق جون میکنن تا سنار حقوق ها رو اضافه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام خدمت مردم عزیز ایران حرف های پزشکیان و اون نمودار گرفتنش شما رو یاد کی می اندازه یاد میرحسین موسوی مردم مواظب باشید دوران رکود تورمی در راه است اگه انتخاب غلط بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم فرق پزشکیان و بقیه کاندیدها اینکه اونا حرفهای قلمبه سلمبه میزنن و با حرفاشون از زیر سوالات کارشناسی در میرن ولی دکتر پزشکیان حرف دل مردم ومیزنه اینکه هر انسانی نمیتونه تو همه زمینه ها کارشناس باشه حرف صحیحی هست ولی تصمیم آخر و باید رییس جمهور بگیره. بنظرم اصلاحات ساختاری باید صورت بگیره که خداروشکر دوره آقای رییسی استارت این کار خورده شده انشاله رییس جمهور بعدی هر کی باشه حداقل کاری که میکنه جلو گرونی و بگیره هیچی دیگه نمیخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان چرا جواب سوالات کارشناس ها رو نمیده ؟حرفای بی ربط میزنه:((((
Iran (Islamic Republic of)
علی ارنواد
۰۹:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
صدرصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کلا همه سوال هارو به حاشیه برد و هیچ برنامه ای ارائه نکرد .. فک کنم خودشم فکرشو نمیکرد که تعیین صلاحیت بشه واسه همین برنامه ای برای کارها آماده نکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خیلی باسواد. ما به ایشون رای میدیم. حرفاش حرف حساب و درد مردم رو میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اشتباه مثبت دادم
فقط حرف مثل روحانی که با چه امید مردم رای دادند ولی همه چیز را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من رای نمیدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
علاج اقتصاد خراب و جلوگیری از فقر تعامل با دنیاست و سرمایه خارجی است ...
دکتر پزشکیان ....۲۲
علاج این کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
۸ سال دولت روحانی همین بود که میگی کشور به فنا رفت بس نیست؟ ایا تعقل نمیکنی؟!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۰۸:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کسانی که اگر قبل سربازی بیمه تامین اجتماعی هستند و نباید بابت ۲ سال سربازی پول پرداخت کنند سوال اینجاست که پس چرا سازمان تامین اجتماعی از بنده بابت خدمت مقدس ۲۶ ماه سربازی پول گرفته است چرا؟
بنده در سالها ۱۳۶۳، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در جبهه بودم
Iran (Islamic Republic of)
در حسرت داشتن پراید
۰۸:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همتون اول با وعده تورم و گرونی میاید جلو وقتی کار از کار گذشت بیخیال همه وعده هاتون میشی اوضاع نابسامان اقتصاد دولت قوی میخاد از هرلحاظ گوشت کیلویی ۸۰۰ هزارتومن حقوق منه کارگر ۹ میلیون اگه بتونم نیم کیلو میتونم بگیرم اونم اگه قصاب گوشت بده این چه وضع مملکتداری سفره ای دیگه نمونده الکی زنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
۰۸:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادن چرا؟
۰۸:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کارمند جز دانشگاه آزاد قشم از والدین برای انجام کارهای عادی رشوه میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای جهرمی؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۸:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود. بازنشستگان شرکت مخابرات در انتخابات شرکت نمی کنند
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امروز جمعه 25 خرداد 1403هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال 1402 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شماری از بازنشستگان مخابرات ایران در اعتراض به‌ عدم توجه به مطالباتشان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز دوشنبه ۲۱ خردادماه، به روال هفته‌های قبل در اعتراض به‌ عدم توجه به مطالباتشان تجمع کردند.

این بازنشستگان در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، خوزستان و هرمزگان تجمع کردند.

اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های این بازنشستگان است.
Iran (Islamic Republic of)
2 ماه و 25 روز از سال 1403 گذشت که هنوز هم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی معلوم، مشخص و روشن نیست چرا؟ | ماجرا به کجا رسید؟
۰۸:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
2 ماه و 25 روز از سال 1403 گذشت که هنوز هم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی معلوم، مشخص و روشن نیست چرا؟ | ماجرا به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کلا حرفاش غیر کارشناسی و معلومه برای رای جمع کردنه! آخه پزشکی چه ربطی اقتصاد داره؟ شما توی همون مجلس هم موقع قانونگزاری مشغول ورزش و بازی با گوشی بودی، حالا چطور احساس تکلیف برا ریاست جمهوری کردی که نیاز به کار 17ساعته داره؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۸:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
گوشمون ازاین حرفها پرشده شماها فقط برای جیب خودتون واطرافیانتون دست وپا میزنید
Iran (Islamic Republic of)
بیشترین فساد در بخش خصوصی شروع و آغاز شده است. بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
۰۸:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بیشترین فساد در بخش خصوصی شروع و آغاز شده است.
بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من کلا از آدم مغرور متنفرم... چرا تو فکر میکنی با دو کلاس پزشکی بالاتر از بقیه هستی، پزشکی چه ربطی به کشورداری و اقتصاد داره؟؟!! ما به گذشته بر نمیگردیم همون 8سال جناب فریدون برایمان کافی است. بدرود. باشگاه لطفا پخش کن
۱۲
آخرین اخبار