هرچه مشارکت بیشتر انتخابات پرشورتر خواهد بود

امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش گفت: باید تلاش شود مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند که این امر زمانی محقق می‌شود که مردم درباره نامزدهای انتخاباتی اطلاعات جامع داشته باشند.

 مولوی عبدالله موحد  بیان کرد: هرچقدر مشارکت مردم انتخابات بیشتر باشد، انتخابات پرشورتر خواهد شد پس باید تلاش شود مردم حضور پرشور داشته باشند که این امر زمانی محقق می‌شود که مردم کاندیدها را بشناسند و تحقیق داشته باشند.
 
 وی افزود: مهم‌ترین اهداف انقلاب، اجرای عدالت در تمام شاخص‌های زندگی اجتماعی مردم است و این باید در اولویت رئیس‌جمهور آینده کشور باشد.
 
 امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان درباره الگو قرارگرفتن شهید جمهور ادامه داد: مردمی‌بودن و تلاش برای برقراری توازن در تمام زمینه‌ها و دستگیری قشر ضعیف جامعه توسط این شهید قابل الگوگیری هستند. کاندیدا باید بدانند امروز مردم از فردی که پشت میز ریاست‌جمهوری می‌نشیند انتظاراتی بیش‌ازپیش دارند.
 
 وی تصریح کرد: افکار عمومی و ذهنیت مردم باید در جهت درست حرکت کند با دگرپذیری و تأیید افراد انقلابی و دلسوز نظام مردم از طیف‌های مختلف تا حدی می‌توان به این مهم دست‌یافت البته که معرفی‌کردن صحیح کاندیدا به مردم نیز تأثیر زیادی دارد.
 
 مولوی موحد خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور به‌عنوان خادم مردم، وظیفه اجرای عدالت، و توجه به همه مردم با یک دید و نگاه، شجاعت و دلسوزی، ایستادن در مقابل مفسدان و رانت‌خواران را دارد و مردم باید برای انتخاب خود این موارد را در نظر بگیرند.
 
 وی اذعان کرد: توجه و بهادادن به جوانان و استفاده از آنها در تشکلات مختلف، اعتماد به آن‌ها، یاری‌دادن صادقانه‌شان و درک مشکلات این قشر و تلاش برای حل آنها مهم‌ترین و بهترین راه برای حضور پررنگ و اثرگذار آنها در جامعه است.

برچسب ها: امام جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار