قیمت پیشنهادی افزایش نرخ نان در کردستان مصوب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از تایید قیمت پیشنهادی سازمان حمایت از مصرف کننده برای افزایش نرخ نان در استان خبر داد و گفت: این افزایش پس از انجام سیکل اجرایی اعمال می‌شودو به اطلاع عموم خواهد رسید.

علی نوری پنجشنبه شب در جلسه شورای آرد و نان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قیمت پیشنهادی اتحادیه خبازان برای افزایش قیمت نان با نرخ متعارف آن فاصله داشته و مورد قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه در تعیین نرخ نان می‌توان از نرخ استان‌های همجوار دیگر تاثیر گرفت، افزود: نیاز است قیمت‌ها کارشناسی و منطقی‌تر باشد. 

وی ادامه داد: در نهایت برای افزایش نرخ نان قیمت پیشنهادی سازمان حمایت از مصرف کننده مورد تایید است که بعد از انجام سیکل اجرایی اعمال و به اطلاع عموم خواهد رسید.

نوری تاکید کرد: این افزایش قیمت باید افزایش کیفیت آن را هم به دنبال داشته باشد و اتاق اصناف و اتحادیه حتما باید در این خصوص نظارت داشته باشند.

نوری گفت: در خصوص استفاده نانوایی از کنجد و سیاه دانه نیز خبازان باید ملزم به پخت هر ۲ نوع باشد و صرفا با درخواست و تمایل مشتریان نان با افزودنی پخت شود.

برچسب ها: قیمت نان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.