معاون توسعه ورزش قهرمانی:

آمایش سرزمین یکی از برنامه‌های مهم و مورد تاکید شهید رئیسی بود

اسبقیان گفت: آمایش سرزمین یکی از برنامه‌های مهم و مورد تاکید شهید رئیسی بود که مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه سفر به یزد با مدیران باشگاه‌های ورزشی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره کل نیز حضور داشتند، با تسلیت در گذشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان گفت: در دولت سیزدهم شهید رئیسی توجه خاصی و ویژه‌ای به ورزش داشتند و اولین رئیس جمهوری بودند که در وزارت ورزش حضور پیدا کرده و مسائل مختلف ورزش کشور را بررسی کردند.

اسبقیان افزود: آمایش سرزمین یکی از برنامه‌های مهم و مورد تاکید شهید رئیسی بود که مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از طرح‌هایی است که کمک شایانی در توسعه ورزش در کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت باشگاه‌ها در توسعه ورزش گفت: خوشبختانه در استان یزد باشگاه‌های خوبی در حال فعالیت هستند که مدیران آنها دلسوز و دغدغه‌مند هستند و در رشته‌های مختلف دستاورد‌های خوبی نیز به دست آمده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با نگاه ویژه و درایت وزیر ورزش بسیاری از مسائل باشگاه‌ها در حال مرتفع شدن است تا مدیران باشگاه‌ها با آسودگی و فراغ بال بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

در این نشست مدیران باشگاه‌های استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.