شهداد گرم‌ترین شهر کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد صبح امروز با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: تا روز یکشنبه در بخش‌هایی از مرکز، نیمه غربی و شمال استان ناپایداری‌های جوی همراه با رگبار باران، رعدوبرق برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای و در مناطق مستعد نیز بارش تگرگ پیش بینی می شود؛ لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب‌ها به صورت نقطه‌ای در این مناطق دور از انتطار نیست.

وی افزود: برای روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار در سطح استان داریم، همچنین از روز سه شنبه هفته آینده تا روز جمعه برسرعت وزش باد در مناطق شرقی استان افزوده می‌شودکه با توجه به سرعت وزش باد انتقال ریز گردها، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را شاهد هستیم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی تا روز یکشنبه از شدت گرما در سطح استان کاسته می‌شود؛ ولی بعد از آن روند افزایشی دما را در سطح استان داریم. 
 
 راستی گفت: میانده جیرفت طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. 

راستی گفت: صبح امروز شهداد با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار