گاز رسانی برای ۸ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در دولت شهید رییسی

۸ هزار و ۶۴۲ خانوار کهگیلویه و بویراحمد در دولت رییس جمهور شهید زیر پوشش شبکه گاز رسانی قرار گرفتند.

حمید طالبی، در نخستین رویداد جام رسانه ای امید گفت: ۲۱ شهر در استان از گاز  طبیعی بهره مند هستند و در جایگاه سبز قرار دارند.

حمید طالبی افزود:در دولت سیزدهم ۴۵ کیلومتر لوله گاز شبکه گذاری شده و بیش از هشت هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفت که این میزان بیش از ۹ هزار اشتراک بوده است.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۱ هزا و ۵۷۸ خانوار بعد از انقلاب تا شهریور ۱۴۰۰ تحت پوشش قرار گرفت و تعداد روستا‌های گازرسانی شده در دولت سیزدهم ۱۹۲ روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بهره مندی روستا‌های استان به ۹۷ درصد رسیده است که این میزان قبل از انقلاب صفر بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در دست اجرا است می‌توان به گازرسانی به روستا‌های دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستا‌های زیلایی، تنگ تامرادی و چاه پازنان، احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز، گاز رسانی به روستا‌های وحدت آباد موگرمون از توابع لنده و… اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستا‌های دیشموک و قلعه رئیسی فاز ۵ گفت: اجرای ۵۸ کیلومتر خط لوله از موارد این پروژه است و همچنین گاز رسانی به زیلایی با اجرای ۴۳ کیلومتر، ۱۲۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.

طالبی ادامه داد: در گازرسانی به تنگ تامرادی و چاه زنان امیدوار هستیم که در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد که این پروژه نیز ۴۳ کیلومتر خط تغذیه اجرا می‌گردد.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز و گازرسانی به روستا‌های وحدت آباد موگرمون از توابع لنده با ۱۱ میلیارد بودجه که سه روستا با اجرای ۱۷ کیلومتر را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.