امام جمعه کرج:

تشویق مردم به شرکت در انتخابات مصداق تواصی به حق است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز همه وظیفه داریم تا تواصی به حق داشته باشیم که مصداق آن تشویق مردم به شرکت در انتخابات است.

آیت الله  سید محمد مهدی حسینی همدانی  در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: انتخابات از برکات انقلاب اسلامی بوده و بیش از ۴۰ بار در طول این ۴۵ سال که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد مردم پای صندوق های رای آمده و مشارکت حداکثری را به نمایش گذاشته اند که آثار این مشارکت حداکثری نیز عزت ، اقتدار و امنیت ملی بوده است.

امام جمعه کرج با تاکید براینکه برخی از نکات باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد و به دیگران نیز توصیه شود، افزود: مردم طوری انتخاب نکنند که کشور ۱۰ سال عقب بیفتد یا دچار چالش جدیدی شود.

او گفت: تذکرات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات جدی گرفته شود چرا که از نوع گویش کاندیداها، اعلام مواضع ، نوع برخورد با رقیب، سابقه کاری ، موضعگیری ها در مواقع مختلف و حتی حمایت افراد شاخص از آنان می توان فهمید اصلح کیست.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: اصلح کیست ؟ چه کسی دنبال کننده راه خادم جمهور است باید مدنظر قرار گیرد و همه با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح راه شهید خدمت را ادامه می دهیم.

وی بیان کرد: با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه حضور در تشییع شهدای خدمت را تقویت می کنیم؛ کاندیداها و طرفداران آنان دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بدانند که حرف های آنان مسوولیت دارد و نباید به گونه ای عمل کنند که جامعه دچار تشویش شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: نباید به گونه ای عمل کنیم که دشمن طمع ورزیده و سوء استفاده کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید انتخاب دقیق داشت زیرا به حرف نباید توجه داشت بلکه با عمل کاربر می آید.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید براخلاق مداری از سوی حامیان کاندیداهای انتخاباتی گفت: نیروهای ارزشی مراقب باشند برای دفاع از حق اشتباه نکنند چرا که دورغ و فساد باطل است.

وی افزود: خدای متعال در چیزی که حرام و باطل است شفا قرار نداده و باید محسنات را نیز گفت.

آیت الله حسینی همدانی گفت: افرادی می گویند ایران را دوست داریم اما دل در گرو آمریکا و اسراییل دارند؛ آنهایی که بغض آمریکا را ندارند عاقبت کارشان ظلمت است بنابراین بابصیرت تمام برائت خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام می داریم.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز اظهار کرد: مناظره ها باید به دقت دنبال شود و کاندیداها شئون و ادب با توجه به تذکرات رهبری را نیز مد نظر قرار دهند؛ باید به گونه ای عمل شود تا در زمین بیگانه بازی نکنیم و این مرحله هم مانند گذشته با عزت ، اقتدار و سربلندی به اتمام برسد و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.