امام جمعه همدان:

فضای انتخابات به دور از منازعات سیاسی باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در مردم سالاری دینی فضای انتخابات باید به سبک اسلامی و به دور از منازعات سیاسی باشد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: فضای سیاسی در دنیا بر اساس قدرت طلبی است، اما در نظام اسلامی قدرت و حکومت موضوعیت ندارد.

او با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که فضای انتخابات را به سمت نزاع و درگیری سوق دهد گفت: در جامعه اسلامی، قدرت و حکومت ابزاری برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

خطیب جمعه همدان گفت: زیر سوال بردن اعتبار نظام، سیاه‌نمایی، از بین بردن امید به اصلاح جامعه و تحت تاثیر قرار دادن انتخاب شایسته و اصلح از اهداف دشمن در ایجاد نزاع در عرصه انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه کسی که به دنبال تخریب و نزاع باشد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است، گفت: کسی که برای رسیدن به قدرت دیگران را تخریب می‌کند، در آینده به مردم نیز خیانت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: اصلح کسی است که ادامه دهنده مسیر خدمت و گفتمان تولید ثروت و قدرت برای کشور باشد.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح باید توان اجرایی بیشتری برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشد، گفت: رئیس جمهور آینده باید در راستای تثبیت جایگاه کشور در منطقه و جهان پس از عملیات وعده صادق حرکت کند و فهم دقیقی از اتفاقات بین‌المللی داشته باشد.

نماینده ولی در استان از حضور پرشور مردم در مراسم‌های مختلف به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله طه‌محمدی هم قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار