مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن اجلاس پردیسان قائم برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان باحضور علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، محمدی رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان و سایر اعضا در سالن اجلاس پردیسان قائم کرمان برگزار شد.

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی در این آیین به خدمات شهید آیت الله رئیسی به فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: این فدراسیون در سال‌های گذشته بدهی داشت که با حمایت‌های دولت سیزدهم همه بدهی‌های این فدراسیون پرداخت شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی و احیای آن ها تصریح کرد: هیئت ورزش روستایی عشایری در استان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و ۷۰ درصد ورزشکاران در شهرستان‌ها، روستا‌ها هستند و هیات شهرستان‌ها تمرکز به روستا‌های صبعب العبور نگاه ویژه‌ای کنند.

 ایلکا از عملکرد خوب محمدی رئیس هیئت استان قدردانی کرد و افزود:  هیئت استان باید بازویی توانمند برای ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی باشد و با همکاری و همراهی اداره کل برنامه‌هایش را پیش ببرد تا در نتیجه ارتباط سازنده بین هیئت، جامعه مخاطب ما که بخش اعظم آن قشر روستاییان و عشایر هستند بهره برداری لازم را از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته داشته باشند.

وی بیان داشت: باید با همکاری صداوسیما، ستاد مبارزه با مواد مخدر، میراث فرهنگی و ... ورزش روستایی را در استان کرمان توسعه دهیم.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی گفت: درخصوص عملکرد هیئت های استانی با بررسی شاخص‌ها در سراسر کشور هیئت‌های برترمشخص و از آن ها تجلیل می‌شود.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری مجمع سالانه را  شفافیت مالی دانست و گفت: کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند باید امانتدار خوبی برای مردم‌ب باشند.

وی چیدمان و ترکیب اعضای هیئت ورزش روستایی عشایری استان کرمان را مناسب دانست و گفت: با انتخاب این اعضا می توان در جهت پیشبرد اهداف هیئت گام برداشت.

پاریزی با اعلام اینکه نگاه ورزش به روستا‌ها است، تصریح کرد: اقدامات انجام شده باید در آینده گسترده تر انجام شود.

محمدی رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان گفت: با برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه بر اساس آرا، محبوبه نژاد زمانی به عنوان نائب رئیس، عذری ریاحی، محمدرضا کمساری، مهدی تدین به عنوان اعضای هیئت رئیسه، حمیدی بازرس، نجمه السادات میرزادی به عنوان خزانه دار هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار