وقوع سیل در اَنِند و چِرات سوادکوه/ راهها مسدود شد

بارش‌های سیل آسا و رگباری عصر امروز در سوادکوه به وقوع سیلاب و تخریب راه روستایی بخش مرکزی در محور "اَنِند" و " چِرات" منجر شد.

 رمضان غلامی اِواتی؛ فرماندار شهرستان سوادکوه  با بیان اینکه در راه‌های روستایی بخش مرکزی دچار خسارت سنگین شدیم، گفت: بیشترین خسارت را در بخش مرکزی و در محور" اَنِند " و " چرات" داریم و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: با توجه به خسارت سنگین این محور سه دستگاه لودر برای بازگشایی محور فرستادیم و در حال کار هستند و دو دستگاه لودر دیگر نیز خواهیم فرستاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه با اشاره به بقیه نقاط خسارت دیده شهرستان، یادآور شد: علاوه بر راه روستایی " اَنِند" و " چِرات" در بخش مرکزی که خسارت بسیار سنگینی دیدیم در " اِوات" نیز خسارت داشتیم در محور خطیرکوه هم خسارت داشتیم که البته به اندازه محور "اَنند" و " چِرات" نیست، در بخش زیراب نیز دچار آبگرفتگی شدیم که نیرو‌ها در تلاش امدادرسانی هستند.

غلامی اِواتی، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در حال آماده باش کامل هستند.

محمد مهدی قلی‌زاده؛ بخشدار بخش مرکزی سوادکوه نیز گفت: پیرو سیل ناشی از بارندگی سیل‌آسا عصر امروز راه روستایی جاده " اَنِند" و " چِرات" به طور کامل بسته شده و با تلاش نیرو‌های امدادی درحال بازگشایی است.

وی، افزود: باتوجه به اینکه حجم سیل بسیار زیاد بوده بازگشایی محور زمان‌بر است و برآورد خسارت نیز در حال حاضر انجام نشده تا راه کاملا بازگشایی شود.

بخشدار بخش مرکزی، تاکید کرد: با توجه به خسارت سنگین در محور " اَنِند" و " چِرات" و مسدود شدن کامل جاده از مردم درخواست داریم از تردد در این مسیر خودداری کنند و باتوجه به ادامه روند بارندگی تا پایان هشدار‌ها از تردد در ییلاقات و توقف کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.