نجات جان بانوی حادثه‌دیده در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، از نجات بانوی حادثه دیده در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) خبر داد.

ابراهیم بابایی گفت: حوالی ظهر امروز به دنبال گزارش به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی، مبنی بر مصدوم‌شدن یک بانوی ٢۵ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات کوه‌های «صاحب‌الزمان» (عج) رفته بود، بلافاصله تیم امداد‌ونجات کوهستان سازمان آتش‌نشانی و نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با تجهیزات و ست کامل نجات کوهستان، به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه این فرد که به‌دلیل سقوط از ارتفاع دچار حادثه و مصدومیت شدید شده بود، افزود: تیم‌های امدادی پس از رسیدن به محل حادثه، وی را با استفاده از «بسکت» و تثبیت فیزیکی و آتل‌بندی و اقدامات اولیه درمانی، از دره مشرف به سمت «تاق علی»، به پایین کوه آورده و به اورژانس تحویل دادند.

وی تصریح کرد: این بانو پس از تحویل به اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

بابایی بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار