شاه محمدی: مطمئن باشید مربی بهتر از اوسمار به پرسپولیس می‌آید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئن باشید مربی بهتر از اوسمار هدایت سرخپوشان را برعهده می‌گیرد.

جمشید  شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره جدایی اوسمار از سرخپوشان اظهار کرد: مربی حرفه‌ای همین است و هر جایی که به او پول بیشتری بدهند می‌رود. خارجی‌ها مثل ایرانی‌ها نیستند که تعصب به پیراهن و تیم داشته باشند. من فکر می‌کنم هر کسی می‌خواهد برود و بیاید و پرسپولیس سرجایش هست. مطمئن باشید  مربی بهتر از اوسمار به پرسپولیس می‌آید.

او افزود: من بیشتر نظرم این است که یک مربی درجه یک خارجی بیاورند. مربیان داخلی در حد و اندازه‌های خارجی‌ها نیستند. شاید مهدی تارتار یک مقدار بتواند تیم را جمع کند. گل محمدی هم نمی‌تواند مربیگری کند. مربی باید به پرسپولیس بیاید که چیزی به ما یاد بدهد. اگر قرار باشد ما به مربی خارجی یاد بدهیم به درد نمی‌خورد.  

شاه محمدی درباره اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ رقم قراردادش بالا است و حضورش منتفی شده است، گفت: من مخالف مربیان کروات هستم و آنها به هیچ عنوان به درد فوتبال ما نمی‌خورند، چون همه کروات‌ها بدنساز هستند. اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواهند پول زیادی برای جذب سرمربی تخصیص بدهند بهتر است یک مربی برزیلی، فرانسه و ایتالیایی بیاورند تا چیزی به ما یاد بدهند. مربیان کروات فقط از لحاظ فیزیکی و بدنی خوب هستند. زمان استانکو هم به این صورت بود که فنی اش خوب بود، اما بدنساز بود. او در طول ۹۰ دقیقه فقط ما را وادار می‌کرد که بدویم. فوتبال ما باید پیشرفت کند و مربیانی به پرسپولیس بیاورند که فوتبال بلد باشند.

او درباره اینکه شایعاتی مبنی بر حضور کی روش در ایران هم می‌شود، گفت:نه، کی روش سنش بالاتر رفته و دیگر به درد فوتبال ما  نمی‌خورد. یک نفر باید به پرسپولیس بیاید که انگیزه کار کردن داشته باشد. من می‌گویم مربیانی به ایران بیایند که فوتبال ما را تغییر بدهند و پول الکی به آنها ندهیم. ما فقط مربیان خارجی می‌آوریم و می‌گوییم خوب هستند و پول به آنها می‌دهیم و دستاوردی ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان باید در چه پست‌هایی تقویت شوند، گفت: تیم پرسپولیس باید یک خانه تکانی اساسی انجام بدهد و در همه پست‌ها باید تقویت شود حتی در درون دروازه، دفاع، هافبک و حمله باید بازیکن بگیرند.

شاه محمدی درباره اینکه سرخپوشان در نقل و انتقالات از کورس رقابت با مدعیان عقب می‌ماند، گفت: صددرصد، چون اول باید سرمربی را انتخاب کنند و او باید نظر بدهد که چه بازیکنی را جذب کنند. موقعی که تیم پرسپولیس سرمربی ندارد به چه صورت می‌خواهند بازیکن بگیرند. درویش و مدیران باشگاه باید سریعتر اقدام کنند و کسی که می‌خواهند بیاورند را بگویند.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آفرین بر آقای شاه محمدی !!
این روش صحبت کردن آقای شاه محمدی
کاملا سازنده و عاقلانه است و.... !
Iran (Islamic Republic of)
تی تی
۰۹:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مطمئن باشین داوران بهتری برای پیروزی انتخاب میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مربی میخایید چیکار؟ شما که داور و وزیر و رییس فدراسیون و.. رو وارید
Iran (Islamic Republic of)
کامران دانشجو
۱۲:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
داریم که داریم .تو فعلا به سوختن ادامه بده
آخرین اخبار