مسی به یک قدمی علی دایی رسید

لیونل مسی با گلزنی در دیدار امروز مقابل گواتمالا موفق شد ۲ گل به ثمر برساند.

در جریان دیدار‌های دوستانه در قاره آمریکا بامداد امروز تیم ملی فوتبال آرژانتین به مصاف گواتمالا رفت و لیونل مسی موفق شد ۲ گل از ۴ گل تیمش را به ثمربرساند و تعداد گل هایش را به ۱۰۸ رساند.

لیونل مسی با دبل در مقابل گواتمالا امیدوار شد تا بعد از رونالدو او هم بتواند از رکورد ۱۰۹ گل علی دایی عبور کند. علی دایی تا ۲ سال قبل بهترین گلزن ملی جهان محسوب می شد و رونالدو با تداوم گلزنی هایش در دیدار‌های ملی از رکورد دایی گذشت.

رونالدو با ۱۳۰، علی دایی با ۱۰۹ و همچنین لیونل مسی با ۱۰۸ گل در جایگاه‌های اول تا سوم برترین گلزنان ملی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
علی دایی اگربا اروپا بازی می کرد۱۰گل هم نمی زد
Iran (Islamic Republic of)
فیفانوئل تبانی
۱۳:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تیم ملی آرژانتین برنامه ریزی کرده تا با بازی مقابل تیم هایی که اصلا فوتبال ندارند مسی تعداد گل های ملیش رو افزایش بده اخه گواتمالا اصلا فوتبال داره؟ یا چند بازی قبل مقابل کوراسائو که 7-0 پیروز شدن حتی گوگل هم نمیدونه کوراسائو از کدوم قاره و کجای دنیاست مگر با این روش بتونه مسی به تعداد گل خاصی برسه وگرنه فوتبالی بازیکن خاصی نیست دیگه امار تبانی بارسلونا لالیگا و ارژانتینش تو جام جهانی برای همه مشخصه نیاز به گفتن نداره تو رده باشگاهی هم که رفته یک لیگ که بازیکنانش در حد محلات هم نیستن تازه اونجا هم نتونست کاری کنه رفته منتخب جهان رو جمع کرده تو تیمش بلکه بتونه کاری کنه این نشون میده این بازیکن تا چه حد حقیر و بدردنخوره
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دلت چقدر پره.نه اینکه علی دایی به برزیل گل زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
در جواب دوست عزیزمون اقای حسنی
علی دایی بازیکن المان و ارژانتین نبوده که گل زنی به برزیل رو معیار قرار بدیم عضو یک تیم خوب در سطح اسیا بوده و به تیم هایی در همین سطح گل زده ولی کسی که عضو تیم باسابقه و پر ستاره ارژانتین هست باید حداقل مقابل تیم های بزرگ گل زنی کنه و امار خوب داشته باشه نه اینکه ۸۵درصد گلهاش به تیم های ضعیف و سطح پایین بوده به تیم های قوی هم یا پنالتی زده یا گل افساید و خطا نمونش همین جام جهانی که با تبانی قهرمان شد علی دایی اسطوره فوتبال ایرانه(البته نظرات سیاسی و خلاف عقلش رو اصلا قبول ندارم فقط در حیطه ورزشی قابل احترامه)
آخرین اخبار