بهسازی شبکه توزیع نیروی برق فامنین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: بخشی از شبکه برق‌رسانی این شهرستان فامنین در شهرستان‌های استان در مدت ۲ هفته گذشته بهسازی و نوسازی شد

علی سهرابی‌بیدار افزود: در این مدت تعداد ۱۰۶ دستگاه از چراغ‌های گازی پرمصرف و فرسوده روستای قلعه‌جوق با چراغ ال. ای. دی کم مصرف ۲۰ وات تعویض شد.

وی با اشاره به تعویض پایه‌های شبکه برق ۲۰ کیلوولت در جاده همدان-فامنین اظهار کرد: نصب پایه جهت روشنایی گلزار شهدا در روستای قزل آباد، لامپ زنی و سرویس روشنایی معابر در روستا‌های زاغلیجه، اکله و قسمتی از شهر فامنین به تعداد ۹۷ مورد از دیگر موارد انجام شده در طول ۲ هفته گذشته است.

سهرابی‌بیدار تصریح کرد: ۵۲۰ مورد تعمیرات شبکه به صورت خط گرم (در حالت برقدار) و بدون اعمال خاموشی در خطوط فشار متوسط برای جلوگیری از خاموشی‌های با برنامه در شهرستان فامنین انجام شده است.

وی تاکید کرد: بسیج همکاران و تلاش شبانه روزی برای رفع خاموشی‌های ناخواسته در زمان کوتاه که بیشتر آنها بر اثر شرایط جوی به ویژه رعد و برق به وقوع پیوسته بود در شهرستان فامنین انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در ۲ سال گذشته توانستیم با برنامه‌ریزی دقیق از اوج مصرف برق گذر کنیم، گفت: برای امسال نیز برنامه‌ریزی بسیار خوب و کاملی صورت گرفته و سال ۱۴۰۳ نیز با قوت در خدمت مردم استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تعمیرات پیشگیرانه خط گرم شبکه برق استان در داخل و خارج از شهر‌ها در حال انجام است، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش داریم همه روستا‌های استان در حوزه برق چیزی از شهر‌ها کمبود نداشته باشد.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه در این مدت ۳۶ پست فوق توزیع برای تامین برق مشترکان استان همدان نصب شده است، افزود: با تعویض ۸۲۶ پایه، شبکه برق ۲۰ کیلوولت خیابانی به طول یک هزار و ۷۵۲ کیلومتر مقاوم سازی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.