کشف دو دستگاه گنج یاب در زرندیه

دو دستگاه گنج یاب در زرندیه استان مرکزی کشف شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه گفت: با حکم مقام قضایی ۲ دستگاه فلزیاب توسط مراجع انتظامی بخش خرقان از متخلفان کشف و ضبط و تحویل دفتر نمایندگی شهرستان زرندیه شد.

زهرا رنجبر گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان زرندیه ۲ دستگاه فلزیاب در مبادی ورودی این شهرستان از یک خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه ادامه داد: مأموران انتظامی پس از بازرسی خودرو ۲ دستگاه گنج یاب کشف کردند و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: با حکم مقام قضایی ۲ دستگاه فلزیاب ضبط شده توسط مرجع انتظامی بخش خرقان، تحویل دفتر نمایندگی شهرستان زرندیه شد.

رنجبر با تاکید بر اینکه هر گونه خرید و فروش، تبلیغات، ساخت و نگهداری و استفاده از دستگاه فلزیاب بدون مجوز میراث‌فرهنگی ممنوع است، خاطر نشان کرد: برخورد با این گونه جرایم با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار  قرار دارد، در این راستا از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و یا پلیس تماس بگیرند.

برچسب ها: کشف ، گنج یاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.