مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا؛

ارشین رضانژاد و الناز شفیعیان طلایی شدند

ارشین رضانژاد و الناز شفیعیان در مسابقات آب های آرام در تایلند موفق به کسب مدال طلا شدند.

در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا در پاتایا تایلند ارشین رضانژاد، در مسابقه فینال کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر بانوان جوان با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۳۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۹.۹۴۰ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

محمد عباسی و شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۴۱.۶۹۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان با رقبایی از ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، هند و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۶۲ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۴:۲۲.۴۱۹ دقیقه در جایگاه پنجم ایستادند.

 ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۵۵ دقیقه سوم شدند و مدال برنز به دست آوردند.

شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، میانمار و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۳۹۶ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

محراب آسایش خورشید در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مبارک مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
عینکش زده وسط سرش که طلا گرفته اگر ده بچه آوردی و پنجاه سال همسر و خانواده داری آنوقت طلایی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
احسنت هنر اینکه که خانواده دار باشی نه تمام قله ها را فتح کنی
آخرین اخبار