اجرای ۲۰۰۰کیلومتر خط کشی در جاده‌های همدان تا پایان امسال

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای دو هزار کیلومتر خط کشی تا پایان سال جاری در محور‌های استان خبر داد

مهرداد آهکی گفت: سال گذشته ۳۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد، در حالی که هدفگذاری این سال برای اجرای این عملیات کمتر از ۲۰۰۰ کیلومتر بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۵۳۰ کیلومتر خط کشی در سطح محور‌های استان اجرا شده است و در تلاش هستیم تا قبل از شروع ایام اربعین حسینی افزون بر هزار کیلومتر دیگر از راه‌های استان همدان خط کشی شود.

 وی اظهار داشت: اجرای خط کشی یکی از سریعترین راه‌های ارتقاء ایمنی راه‌هاست که نقش بسزایی را در کاهش حوادث جاده‌ای، منظم کردن ترافیک، افزایش ایمنی و دید راننده در شب، تعیین کننده مرز جاده و حاشیه راه در شب و... ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان  گفت: هم اکنون دو اکیپ امانی مشغول خط کشی راه‌های استان هستند و دو اکیپ پیمانی نیز بزودی فعال خواهد شد، امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته بیش از تعهد و هدفگذاری سال در سطح محور‌های ارتباطی استان خط کشی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.