توقیف روزانه ۵۰ موتورسیکلت متخلف در همدان

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف در این شهرستان آغاز شده و روزانه بیش از ۵۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف و راهی پارکینگ می شود.

سرهنگ ابراهیم فارسی افزود: به دنبال گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت برای تردد در معابر درون شهری به ویژه توسط جوانان افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشتر این افراد بدون گواهینامه بوده و اقدام به انجام حرکات نمایشی، حرکت خلاف جهت خودروها، دستکاری اگزوز و ایجاد صداهای ناهنجار و گوشخراش می کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: همچنین موتورسواران با ورود به پارک و تفرجگاه ها که محل تفریح و استراحت خانواده ها است موجب ایجاد نارضایتی شدند.

سرهنگ فارسی ادامه داد: بنابراین طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم آغاز شد و تیم های پلیس راهور ضمن توقیف وسیله نقلیه موتورسوار متخلف، او را به مرجع قضایی نیز معرفی می کنند.

وی اضافه کرد: روزانه ۵۰ موتورسیکلت در شهر همدان توقیف و راهی پارکینگ می شود که از این تعداد ۲۰ موتورسوار به علت نداشتن گواهینامه و انجام حرکات حادثه ساز و دستکاری اگزوز و در مجموع بر هم زدن نظم عمومی به مرجع قضایی معرفی می شوند.

وی بیان کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف به ویژه در روزهای پایانی هفته در پارک ها و تفرجگاه های شهر، بلوار ارم و گنجنامه اجرا می شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: ۶۰ درصد سوانح درون شهری همدان مربوط به موتورسواران است و این قبیل وسائط نقلیه به واسطه عرض کم چرخ ها با کوچکترین برخورد و نیرو، واژگون می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار