فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی «پزشکیان» در خراسان رضوی آغاز شد

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های این مراکز در مشهد آغاز شده و مسوولان ستاد برای همه شهرستان‌های استان تعیین شده‌اند.

محمد صادق جوادی حصار گفت: در حال حاضر ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در محل بلوار کلانتری مشهد (کلانتری ۲۲ و ۲۴) فعال است و علاقه مندان می توانند برای همکاری به این ستاد مراجعه کنند، البته فعالیت ستاد بیشتر از ساعت ۱۵ هر روز به بعد است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی چند ستاد در نقاط مختلف شهر مشهد نیز پیش بینی شده و امروز شنبه ستاد دانشگاهیان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تقاطع «ابوذر و ناصرخسرو» آغاز به کار می کند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان رضوی اظهار کرد: چارچوب کادر ستادهای اصناف، صنایع و تولیدکنندگان و جوانان نیز تعریف شده و با تعیین اعضای ستاد دانشجویی نیز، این ستاد در طول امروز یا فردا، یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: یک ستاد انتخاباتی نیز برای بانوان با توجه به رویکردهای مورد توجه آنان در نظر گرفته شده که در چارچوب ضوابطی که ستاد مرکزی و قوانین انتخابات اعلام کرده، این ستاد نیز فعالیت خواهد کرد.

جوادی حصار گفت: تا جایی که امکانات و بضاعت ما اجازه دهد، در فضای مجازی و میدانی فعالیت داریم، تاکنون نیز هزینه ستادها به صورت اهدایی، شخصی و رفاقتی تامین شده و هنوز منابعی که باید ما را تامین کند دریافت نکرده‌ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفرخاوری
۲۱:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سلام آقای محمدصادق جوادی ...در شهر چناران ستاد ندارید اگر هم دارید آدرسش کجا است لطفاً شماره تلفن و آدرس را بفرستید ممنونم جعفرخاوری از چناران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
# رئیسی - جلیلی
آخرین اخبار