استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت خطیری را بر عهده دارد آن هم تکریم از کسانی است که همه زندگی خود را به خاطر ما فدا کردند.

محمد کرمی در نشست با مدیرکل و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اراده الهی است شهدا نیز همیشه برای حفاظت از این انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب از جان خود گذشتند.

وی افزود: شهدا و جانبازان سختی‌های بسیاری را متحمل و تمام زندگی خود را برای رضای الهی گذاشتند بنابراین باید به صورت شایسته از این افراد و خانواده هایشان تکریم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت خطیری را بر عهده دارد آن هم تکریم از کسانی است که همه زندگی خود را برای حفظ و صیانت از خاک وطنشان فدا کردند.

وی ادامه داد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از سعه صدر زیادی برخوردار باشند چرا که برخی از این ایثارگران دچار آسیب‌های جسمی و روحی زیادی شده‌اند که نیاز است به آنها به صورت ویژه رسیدگی شود.

کرمی تصریح کرد: پیگیری مطالبات ایثارگران اهمیت زیادی دارد و اگر مانعی وجود داشت قطعاً باید برطرف شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: خانواده‌های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند و این مهم لازم است با جدیت پیگیری شود.

وی تصریح کرد: افراد باید در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند دارای توانمندی باشند و اگر فردی می‌داند که توان انجام کاری را ندارد باید از آن استعفا دهد.

کرمی خاطرنشان کرد: رسیدگی و محبت به فرزندان شهدا اهمیت فراوانی دارد چرا که آنان برای این خاک از جان خود گذشتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار