نشست هماهنگی در سپرده گذاری اتباع

جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل سپرده گذاری خرد اتباع خارجی برگزار شد.

جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل نوسازی فرآیند ثبت نام، سپرده گذاری، بسته بیمه تکمیلی و صدور کارت شناسایی موقت سپرده گذاری خرد اتباع خارجی استان خراسان رضوی صبح امروز شنبه بیست و ششم خرداد 1403 برگزار شد.

این نشست به ریاست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی،مدیریت شرکت زنجیره تأمین دانش و تعدادی از مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان خراسان رضوی در محل این اداره کل برگزار شد.

حسین شرافتی در این نشست با اشاره به تجربه موفق استان خراسان رضوی بعنوان یکی از استانهای پیشگام اجرای طرح مدیریت سپرده گذاری خرد اتباع خارجی استان بیان داشت: اجرای این طرح بر اساس دستورالعملها و بخشنامه های سازمان ملی مهاجرت از سال گذشته با رویکرد هم افزایی و تسهیل ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی در استان خراسان رضوی کلید خورد و مورد استقبال گروه های هدف قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی سایر دستگاهها و نهادهای متولی، یادآور شد: اجرای طرح سپرده گذاری خرد اتباع خارجی علاوه بر هم افزایی و تسهیل در خصوص ارائه خدماتی بیمه ای، اقامت و... به اتباع خارجی موجب بکارگیری منابع مالی جذب شده همسو با حکمرانی هوشمند سازمان ملی مهاجرت و در راستای بهبود اشتغال و وضعیت کسب و کار در استان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.