دستگیری ضاربان متواری در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری ۲ ضارب متواری که ضمن مجروح کردن ۶ نفر از مسافران در پارک "فین " از محل متواری شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در پارک "فین" این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این درگیری که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، ۳ نفر از افرادی که سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضای یک خانواده ۶ نفره آنان را مجروح و از محل متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که مصدومان این حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: دو نفر از ضاربان متواری در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: با کسانی که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.