درخواست مدیریت در مصرف برق مشترکان کاشانی در دو روز آینده

مدیریت برق شهرستان کاشان خواستار همراهی و همکاری مشترکان کاشانی با مدیریت در کاهش مصرف برق در روز‌های ۲۷ و ۲۸ خردادماه شد.

رییس واحد بهره برداری برق شهرستان کاشان گفت: از فردا ۲۷ خرداد ماه ساعت ۵ صبح تا روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۲۴ یکی از ترانس‌های پست فوق توزیع ایستگاه فیض از مدار خارج می‌شود تا عملیات جابجایی دکل فوق توزیع در این دو روز صورت پذیرد.


اصلانی افزود: این طرح به منظور فیدر گیری ۱۲ خط از ایستگاه ناجی آباد است که با توجه به اجرای آن تمام خطوط توزیع برق کاشان به حالت استاندارد و نرمال خواهد رسید.


او گفت: در این جابجایی ۳۵ مگاوات از پست فیض کاسته شده و به روی بقیه پست‌ها انتقال داده خواهد شد؛ بنابراین از همشهریان تقاضامند است از صبح روز یکشنبه تا پایان روز دوشنبه نهایت همکاری را با مجموعه برق شهرستان داشته باشند و از روشن کردن کولر‌های گازی، وسائل پرمصرف برقی و روشنایی در روز خودداری کنند.


اصلانی افزود: از تمامی بانک‌ها، ادارات و نهاد‌ها نیز درخواست می‌شود مصرف خود را حداقل ۵۰ درصد در ساعات اداری کاهش دهند تا برق مورد نیاز مردم تامین شود.


 محدوده خیابان‌های امیرکبیر، آیت الله کاشانی، رجایی، ملامحسن، ملا حبیب الله شریف، فاضل نراقی، بخارایی و. از پست فیض تغذیه می‌شود که ساکنان این خیابان‌ها و خیابان‌های مجاور آن باید به نکات مطرح شده توجه ویژه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.