بازداشت دو کلاهبردار و شرور سابقه دار در هرمزگان

دو اخلالگر و شرور سابقه دار را که با با دایر کردن پارکینگ خودرو‌های تصادفی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از سوی دو نفر و متواری شدن متهمان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: با بررسی‌های  صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد دو متهم با ترفند متقلبانه و تبلیغ واهی با دایر کردن پارکینگ خودرو‌های تصادفی، در فرصت مناسب با طرح و نقشه قبلی و معرفی خود به عنوان مالک خودرو‌ها اقدام به فروش آنها می‌کردند و زمانی که مالک خودرو‌ها مراجعه می‌کردند با تهدید و ارعاب متهمان مواجه می‌شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با اقدامات گسترده فنی واطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی، متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت، آدم ربایی، شرارت و سرقت مسلحانه بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان گفت:متهمان در بازجویی‌های فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی و تقبل پرداخت تمام خسارات مالباختگان، با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.