انهدام باند سارقان خانه باغ‌های سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان با کشف ۳۴ مورد سرقت اموال و تجهیزات اماکن خصوصی و خانه باغ به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال رفاهی و تجهیزات آب و برق رسانی خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی شهرستان سیرجان، ماموران پلیس آگاهی با انجام پیجویی‌های تخصصی، ۴ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و طی چند عملیات ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: این سارقان که سابقه چندین فقره سرقت را دارند در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۳۴ فقره سرقت لوازم خانگی، کشاورزی و تجهیزات آب و برق خانه باغ‌ها اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ابزار الات کشاورزی، پمپ آب، کنتور آب، برق، تلویزیون، یخچال، کپسول گاز، بخاری، لوازم صوتی و تصویری، جارو برقی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ خواجه پور با بیان اینکه این متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: نصب آژیر، دزدگیر تصویری، دوربین مداربسته، بکارگیری نگهبان و سرکشی مداوم از جمله نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی است که همکاری مالکان این اماکن را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار