اسپالتی: نگرش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم

سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت: نگرش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم. بازیکنان من اشتباه هم تیمی‌شان را نادیده گرفتند و سعی کردند آن را جبران کنند.

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی مقابل آلبانی گفت: نشانه‌های مثبت زیادی در عملکرد تیم دیده شد، اما تا زمانی که آنها به موفقیت و گل منجر نشوند، فایده چندانی برای ما ندارند. در چند صحنه نزدیک بود که اشتباه کنیم و حریف را در موقعیت قرار دهیم، اما خیلی زود جبران کردیم و بار دیگر کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

او در خصوص اینکه آیا ایتالیا این پیروزی را مدیون بارلا است؟ بیان کرد: در تیم ملی، من ۲۶ بازیکن بسیار خوب را در اختیار دارم که همه آنها در نتیجه‌گیری تیم تأثیرگذار هستند و حتی اگر یکی از آنها را از دست بدهیم، بازهم می‌توانیم با بقیه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشیم. این‌که بگوییم بردمان را مدیون تنها یک بازیکن هستیم، حرف درستی نیست.

اسپالتی اظهار کرد: در نیمه دوم آنها سعی کردند بیشتر به دروازه ما نزدیک شوند و ما باید از این فرصت برای خلق موقعیت‌های بیشتر استفاده می‌کردیم، اما این اتفاق رخ نداد و دفاع آنها با عملکرد خوب خود، اجازه نداد گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی لاجوردی پوشان در خصوص گل زود هنگام تیمش گفت: نگرش تیم پس از دریافت گل را دوست داشتم. بازیکنان من اشتباه هم تیمی‌شان را نادیده گرفتند و سعی کردند آن را جبران کنند. ما یک تیم هستیم و باید همه با هم مسئولیت هر اتفاقی که در زمین رخ می‌دهد را به عهده بگیریم. در مجموع از این نتیجه خوشحالم. بازی‌ای را بردیم که هرچند در آن خوب بودیم، اما می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار