صهیونیست‌ها: پوتین دوست ما نیست

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی ادعا کرد مسکو عملیاتی ترکیبی را علیه تل‌آویو به راه انداخته است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد که روابط کرملین با گروه‌های مقاومت بر روابط بی طرف  روسیه با رژیم صهیونیستی تأثیر می‌گذارد.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه با یادآوری اظهارات الکساندر روداکوف، دیپلمات روس مبنی بر اینکه مسکو در صورت جنگ رژیم با لبنان از حزب الله حمایت خواهد کرد، افزود: ما برای مدت طولانی اسیر این توهم بوده ایم که روسیه و پوتین دوستان ما هستند. 

این روزنامه افزود: تعجب آور نیست که روسیه روابط خود را با ایران بسیار توسعه داده است، تا جایی که به طور مشترک ماهواره‌هایی را به فضا پرتاب کرد که قادر به تصویربرداری دقیق از زمین هستند، اما روسیه به جاسوسی از اسرائیل اعتراف نکرده است. 

او  تاکید کرد که آنچه بر شدت ترس رژیم صهیونیستی می‌افزاید، وجود گزارش‌هایی از سایت‌های نظامی جدید روسیه در سوریه است که تنها چند کیلومتر با مرز مشترک این کشور و اراضی اشغالی فاصله دارد. از سویی دیگر اخیرا روسیه از برگزاری رزمایش مشترک با ارتش سوریه به منظور حفاظت از تمامیت خاک سوریه در هوا، زمین و دریای مدیترانه خبر داده است.

جروزالم پست افزود: نگرانی از ایجاد یک بندر نظامی روسیه در بندر سودان در دریای سرخ وجود دارد. حمله هیبریدی روسیه علیه اسرائیل در واقع در حال وقوع است. 

چند روز پیش، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه را نسل‌کشی علیه مردم نوار غزه توصیف و تأکید کرد که موضع روسیه در قبال فلسطین ثابت است و تغییری نمی‌کند و حل مسئله فلسطین ضروری است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار