احداث دو معبر جدید در شهرکرد

شهردار شهرکرد از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات زیرسازی پروژه کمربندی ۱۵ خرداد و پیشرفت ۶۰ درصدی جاده نمایشگاه خبر داد.

محمدحسین واحدیان در حاشیه بازدید شهردار شهرکرد از دو کمربندی جدید الاحداث شهرکرد اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر عملیات بازگشایی ادامه کمربندی ۱۵ خرداد توسط شهرداری شهرکرد آغاز شد.

وی افزود: این پروژه به مساحت هزار و ۵۰۰ متر در عرض ۳۵ متر در حال انجام است که عملیات زیرسازی به صورت امانی انجام و عملیات جدول بندی با ۱۴ میلیارد تومان در حال اجراست.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: عملیات زیرسازی این پروژه در حال حاضر به پیشرفت ۷۵ درصدی و عملیات جدول‌بندی آن به ۴۰ درصد پیشرفت رسیده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین اجرای پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به طول سه کیلومتر و عرض ۶۰ متر توسط ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد در حال اجراست و در حال حاضر عملیات زیرسازی به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

واحدیان افزود: تاکنون عملیات خاک‌برداری و دپو شن خاکی و سنگ انفجاری و زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری، آب و غلتک انجام شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر روبروی نمایشگاه توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

واحدیان اضافه کرد: این عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر به متراژ چهار هزار متر مکعب به مدت سه ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به کمک این پروژه شهروندان ساکن در میرآباد شرقی و منظریه که قصد خروج از شهر به سمت شرق شهرکرد را دارند از این مسیر می‌توانند استفاده کنند چراکه این معبر به کاهش بار ترافیکی در بلوار فارابی تقاطع کاشانی به فارابی و تقاطع فارابی به شریعتی و میدان شهدا، بلوار امام رضا (ع) و میدان معلم در ساعات شلوغ روز کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار