بزرگداشت شهدای محمود آباد میبد

مراسم بزرگداشت شهدای محمود آباد شهرستان میبد در فاطمیه محمودآباد برگزار شد.

حجت الاسلام فرشاد سخنران مراسم شهدای محمود آباد میبد، به عظمت و جایگاه والای شهدا پرداخت و گفت: خواهر، برادر و خانواده شهدا هرگز اندوهگین نشوند که خدا فرموده است اگر کسی خانواده شهدا را راضی کند من خدا را راضی کرده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز مقام معظم رهبری جهان اسلام را مدیریت می‌کند و ایران اسلامی با این عظمت پیش می‌رود به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام فرشاد تصریح کرد: در دوران‌های گذشته کسی جرات نگاه کردن به ساختمان سفارت امریکا را هم نداشت؛ اما امروز نامه‌های قدرت‌های استکباری که به مهظر رهبر معظم انقلاب می‌آورند تا در برخی مسائل مداخله کنند کنار می‌گذارد و می‌گوید اینها لیاقت پاسخگوی را ندارند.

این سخنران گفت: این عظمت و آبرو، عزت و اقتدار و درخشیدن ایران اسلامی در جهان اسلام و عالم مستکبران از این است که شهداء رفتند و از بزرگترین سرمایه خودشان که عمرشان بود گذشتند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام فرشاد بر مطالعه و عمل به سیره امام باقر و امام صادق که اهل فکر و انفاق و فضل و بخشش و گره گشایی بودند تاکید کرد و گفت: عمل به سیره امام باقر همان پیروی از شهدا و تجلیل از خط امام راحل است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: باید فکر کرد و کسی که اهل خدمت، اعتقادات، مخلص‌تر و به مبانی انقلاب و ولایت فقیه پایبند است رای داد.
اجرای سرود و روایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اهالی محمود آباد میبد ۲۵ شهید والا مقام را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام وانقلاب کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار