برپایی دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد و برخی اماکن برگزاری این دعا را در شیراز اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی گفت: این مراسم در شیراز در بقعه مقدس سیدعلاء الدین حسین (ع) با مداحی اکبر افخمی، بقعه علی بن حمزه (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری و مداحی مصطفی زارع و عباس صف‌شکن و در بقعه شاهداعی الی الله (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی ابوالفضل میثمی‌پور برگزار می‌شود.

او افزود: همچنین بقعه سیدتاج الدین غریب (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی و مداحی تحفه و گلکار و بقعه سیدمحمد (ع) قصردشت با سخنرانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی محمدعلی مشکین فام میزبان مردم ولایتمدار شیراز است.

موسوی ادامه داد: این مراسم در بقعه سیدمحمد (ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی و مداحی رعیت از مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود و همچنین شاهد برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی رخ بخش هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این مراسم در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی و مداحی محسن هادیان برگزار می‌شود و این برنامه در آستان مقدس علی‌بن حمزه (ع) نیز با مداحی سید مصطفی زارع و امیر راستی اجرا خواهد شد.

موسوی یادآور شد: برخی دیگر از بقاع متبرکه استان فارس نیز میزبان برگزاری این مراسم هستند و در برخی از این آستان‌ها شاهد برپایی موکب‌های شهدا، پذیرایی و حجاب خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف فارس در مورد برگزاری برخی از این مراسم در شهرستان‌های استان نیز گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و سالن اجتماعات امامزاده شاهزاده قاسم (ع) و امامزاده سید حاجی (ع) و گلزار شهدای فسا و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر ششده برخی از محل‌های برگزاری دعای عرفه در استان فارس هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار