۳۰۰ طرح بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۳۰۰ پروژه بخش کشاورزی سیستان‌ و بلوچستان در آخرین روز هفته جهادکشاورزی امروز یکشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بطور همزمان افتتاح شد.

 علیرضا دهمرده رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: خوشبختانه امسال سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی با ۳۰۰ پروژه، رتبه اول تعداد طرح های افتتاحیه و رتبه سوم میزان سرمایه گذاری در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.
علیرضا دهمرده پروژه تولیدی و عمرانی افتتاحیه را شامل ۸۹ پروژه آب وخاک ،۲۲ پروژه دام و طیور،۱۶۰ پروژه باغبانی و گلخانه،یک پروژه امور اراضی، ۲ پروژه صنایع کشاورزی، یک پروژه منابع طبیعی،۱۷ پروژه امور عشایری و هشت پروژه شیلات و آبزی پروری عنوان کرد و افزود: برای اجرای با این طرح ها، اعتباری بیش از هفت هزار میلیارد ریال هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۲۴ نفر و و اشتغال غیر مستقیم پنج هزار نفر روز را فراهم و حدود پنج هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره مند شدند.
وی از مشخصات بارز این پروژه ها ، سرمایه‌گذاری ۹۰ درصدی بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اجرای طرح ها برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال سهم آورده بهره برداران در ۳۰۰ پروژه افتتاحیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار