ماجرای ۲ نوزادی که زنده کفن شدند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به زنده کفن شدن دو نوزاد دو قلو در یاسوج واکنش نشان داد و گفت: موضوع در دست بررسی است.

ذوالفقار دیودل سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به محض اطلاع از زنده کفن شدن دو نوزاد دو قلو در بیمارستان امام سجاد (ع) مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کمیته‌ای با هدف بررسی موضوع مشتکل از کارشناسان واحد‌های مختلف از جمله حراست و بازرسی تشکیل شد و موضوع در دست بررسی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شده که دوقلو‌های متولد شده نارس بوده‌اند، عنوان کرد: به خانواده این دو نوزاد اطمینان خاطر می‌دهیم که موضوع به صورت دقیق بررسی و در صورت وجود کم‌ترین قصور، با عامل و یا عاملان تخلف برخورد قاطع انجام خواهد شد.

زوجی بعد از ۲۳ سال ناباروری بالاخره صاحب دو فرزند دوقلو شدند که بعد از مراجعه به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به دلیل نبود ویلچر و آسانسور و عبور و مرور از پله مجبور به زایمان نارس شد.

دو فرزند دو قلو با زایمان طبیعی به دنیا آمدند ولی اعلام شد که هر دو نوزاد مرده‌اند و آنان را در کاور مخصوص گذاشتند که با درخواست خانواده دو نوزاد برای دیدن آنان، متوجه زنده بودنشان شدند.

برچسب ها: دو قلو ، مرگ نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
یکی ‌‌ از بدترین زایشگاهها مربوط به بیمارستان امام سجاد هست واقعا پرسنل بسیار بداخلاقی دارن
من دوتا از زایمان هام اونجا انجام دادم خیلی بد بود خیلی اونقد بد که رو زایمان سومم استرس شدید گرفته بودمکه پسرم تا 5 ونیم سالگی حرف نزد ولی خوشبختانه زایمان سومم بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بود که عالی بودن فوق‌العاده بودن