رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق به باطل محقق خواهد شد.

محمدرضا عباسی فرمانده تیپ 36انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید قربان یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی‌های دنیایی و دل سپردن به رضایت محبوب است.

وی گفت: عید قربان زیباترین جلوه خضوع  در برابر خداوند و یادآور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده  و در مسیر عبور از دلبستگی‌ها، در زمره صابران و بندگان حقیقی قرار گرفته‌اند.

فرمانده تیپ 36انصارالمهدی (عج) استان زنجان تشریح کرد: عید قربان، جشن رهایی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح و روز شادی مسلمانان و قبولی در جشن بندگی خدا و موسم حج، نشانه‌ای از پاکیزگی، رهایی و آزادگی و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون انسان و مجرای فیض و عنایت رحمانی به بندگان مؤمن، مسلم و مطیع است.

وی تأکید کرد: ان‌شاءلله بتوانیم از حضرت ابراهیم خلیل بندگی را آموخته و الگوی زندگیمان قرار دهیم و همچون شهدا آنگونه زندگی کنیم که دنیا قربانگاه ما در دفاع از حق باشد.

سردار عباسی فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رهبری در پیام خود فرمودند برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص آمریکا، امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین، در همه جای جهان ادامه یابد و به آحاد مردم تسری یابد.

وی مطرح کرد: مسئله برائت، امسال برجسته‌تر از گذشته است زیرا فجایع غزّه جای هیچگونه ملاحظه و مماشات برای هر فرد و حزب و دولت و فرقه مسلمانان باقی نگذاشته است و این برائت باید در قول و عمل ملت‌ها و دولت‌ها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلادان و حامیانشان تنگ کند.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: رژیم‌صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد و وعده الهی مبنی بر پیروزی حق به باطل محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.