۵ کیلوگرم هروئین از یک منزل در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۵ کیلوگرم موادمخدر هروئین از یک منزل در یکی از محلات این شهر کشف شده و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یکی از محلات اطراف بوکان، تیم ویژه مبارزه با موادمخدر به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی خبر و پایش منطقه اعلامی توانستند محل دقیق جاسازی مواد راشناسایی و مقدار ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده تاکید کرد: پرونده لازم در این خصوص تشکیل و اقدامات تخصصی پلیسی و قضایی برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده آغاز شده است.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و با هدف پیشگیری از اعتیاد طی هفته اخیر، ۲۱ نفر معتاد متجاهر به مراکز درمان و بازپروری معرفی و ۱۰ نفر در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر شده است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهر‌های مرزی یکی از محل‌های گذر کالا‌های قاچاق به شهر‌های عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری جنوب ارومیه، مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.