شهردار خاش:

کشتارگاه صنعتی خاش آماده ذبح دام های قربانی است

شهردار خاش گفت: با تلاش و کوشش همکاران ما، کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان به مانند سالهای قبل آماده ذبح بهداشتی دام های قربانی شهروندان این شهرستان است.

مهدی شهنوازی گفت: میدان مالیه شهرداری خاش در جوار میدان عرضه میوه و تره‌بار بار خاش و نیز در جوار کشتارگاه عرصه خرید و فروش دام های سبک و سنگین و عمدتاً گوسفند و بز بوده و در آستانه عید سعید قربان لحظات شلوغ و سرشار از مهر و محبتی را سپری می کند.
وی اظهارداشت: دام های قربانی از نقاط مختلف کشور و استان و منطقه خاش در این میادین عرضه و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
شهنوازی ادامه داد: گر چه قیمت دام های قربانی در سال‌جاری سنگین و کمرشکن بوده، اما شهروندان خاش بر حسب اعتقادات خود اقدام به خرید دام قربانی می کنند و هر فردی که دارای تمکن مالی کافی بوده، حداقل یک دام را برای تامین نیازهای خانوار تحت سرپرستی خود خریداری می‌نماید، زیرا عمل قربانی در سالی یک دفعه و در سه روز فرصت عید سعید قربان بوده و اینکه ذبح قربانی و ریختن خون آن در روز عید سعید قربان بالاترین عمل در نزد خدای متعال است.
شهردار خاش اظهارداشت: عمل کردن به توصیه های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی، یقیناً تضمین کننده سلامتی شهروندان است، بنابراین مردم خوب، مومن و متدین شهرستان خاش را به رعایت موازین بهداشتی توصیه می کنیم.
شهنوازی ادامه داد: در روز عید سعید قربان نیز به مانند سالهای قبل اکیپ های واحد خدمات شهرداری خاش آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و هم اینک نیز اکیپ‌های عمرانی، تاسیسات و فنی شهرداری خاش در نقاط مختلف شهر خاش مانند کشتارگاه و نیز مصلی های نماز عید سعید قربان اهل سنت و اهل تشیع حضور دارند.
شهردار خاش گفت: فضاسازی شهر خاش به مناسبت عید بزرگ و سعید قربان انجام شده و واحد‌های فرهنگی و روابط عمومی شهرداری خاش در این موضوع اقدامات گسترده ای را صورت داده اند.
شهردار خاش افزود: با توجه به اینکه هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم، اقدامات شهرداری خاش در این موضوع مورد توجه بوده و بنرهای دعوت به حضور مردم در عرصه انتخابات آماده نصب هستند، بنابراین اگر در سطح شهر خاش ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شکل بگیرد، از عوامل دست اندرکار ستادها و حامیان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انتظار داریم، موارد قانونی را رعایت کنند.

برچسب ها: دام ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار