اجرای ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی با همکاری جهاد کشاورزی

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در تعامل و همکاری با سازمان جهاد کشاورزی در استان اجرایی شده و به روند خدمات رسانی سرعت بخشیده است.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم گرامیداشت تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: طرح‌های اجرایی شده بیشتر در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی بوده که با همکاری مشترک با جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: امروزه سپاه و جهاد کشاورزی در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کنند تا بتواننند همان فرهنگ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم گام بردارند.

سردار آتانی ادامه داد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته، اما بخشی از آنها جایگزینی ندارد که ایجاد نهاد‌های انقلابی مثل جهادسازندگی نمونه بارز آن محسوب می‌شود.

این مسوول در ادامه صحبت‌های خود به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی و اقدامات انجام شده رییس جمهور شهید در دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی برای خدمات ارزنده به جامعه محرومان به دنیای اسلام و ایران عزیز آبرو و عزت داد.

سردار آتانی از همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی با سپاه در اجرای طرح‌های مهم در قالب طرح‌های بسیج سازندگی در روستا‌های قدردانی کرده و تداوم آن را ضروری دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.