برگزاری مانور آماده بکاری مولد‌های برق اضطراری در استان یزد

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: مانور آماده بکار بودن دیزل ژنراتور‌ها به منظور مدیریت پیک برق در تابستان و پایداری آبرسانی به شهروندان، در استان برگزار شد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و قطعی احتمالی برق، به منظور بررسی میزان آماده به کار بودن مولد‌های برق اضطراری، اطمینان از وضعیت فنی و سطح پوشش دهی آنها، در تاریخ ۲۷ خرداد به طور همزمان مانور آماده بکاری دیزل ژنراتور‌ها در امور آبفای شهرستان‌های استان برگزار شد.

او افزود:حدود ۴۰ مولد برق اضطراری، برق مورد نیاز تاسیسات کلیدی و مناطق پرجمعیت اعم از ایستگاه پمپاژ، چاه‌های آب آشامیدنی و تصفیه خانه‌های فاضلاب شهری و روستایی را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: ضمن افزایش پایداری خدمات آبرسانی با استفاده و بهره برداری از این مولد‌های برق اضطراری در شرایط پیک مصرف برق، به تامین برق شبکه سراسری کمک می‌شود.

علمدار اظهار داشت: با آماده به کار بودن مولد‌های برق اضطراری و امکان بهره برداری لحظه‌ای از این تجهیزات امکان پیشگیری از بروز اختلال و وقفه در بهره برداری از تاسیسات آب و فاضلاب فراهم می‌شود که این مهم در مواقع مواجهه با شرایط بحرانی در استمرار بهره برداری از منابع تامین آب و ایستگاه‌های پمپاژ بسیار موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.