آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی در استان اصفهان

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی در روز‌های پنجشنبه و جمعه همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس ادارۀ آموزش دورۀ دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان ساعت ۳۰: ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه و آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و مدارس استعداد‌های درخشان ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱ تیرماه به طور همزمان در سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود 

علی‌رضا سلطانی با بیان اینکه داوطلبان شرکت کننده در آزمون لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند افزود: دانش آموزان ثبت نام کننده در آزمون باید از طریق سامانه my.medu.ir کارت ورود به جلسه دریافت کنند.


رئیس ادارۀ آموزش دورۀ دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: چنانچه دانش آموزی برای دریافت کارت ورود به جلسه با پیام «شما وجه ثبت نام را پرداخت نکرده اید» مواجه شود لازم است وجه را پرداخت و کارت ورود به جلسه را دریافت کند.


وی تصریح کرد: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس می‌باشد لازم است با همراه داشتن کارت ورود به جلسه و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل مراجعه تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام نماید.


سلطانی خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که به هر دلیل نتوانستند هم کارت ورود به جلسه دریافت نمایند و یا مغایرتی در کارت ورود به جلسه مشاهده نمودند می‌توانند به کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه/ناحیه محل تحصیل مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار