دامنه نوسان از تاریخ ۹ تیرماه به ۶ درصد تغییر می‌کند

رئیس سازمان بورس گفت: ایران خودرو و سایپا مهلت یکساله برای باقی ماندن در بورس تهران گرفتند.

بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مجید عشقی ، با پیشنهاد بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت بعمل آمد.

همچنین پس از ارائه گزارش کارشناسی مدیریت نظارت بر بازار در خصوص دامنه نوسان و بررسی سناریو‌های مختلف، مقرر گردید #دامنه_نوسان معاملات در کلیه بازار‌ها به استثنا بازار پایه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به ۶+- تغییر یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ج س
۱۳:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
کار کارشناسی ما : بازه دو درصدی هست و ماهها قیمت گذاری اجباری برای بازه 2 درصدی برای بورس ، نقد شوندگی بازار تقریبا صفر شده ، ورود پول صفر بوده . بازار ارز دیجیتال : بازه مثبت و منفی بینهایت ، گردش مالی : بینهایت ، ورود پول : بینهایت ،
کار کارشناسی : پیوسته

وعده دادن ما : بینهایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اگه دامنه ی نوسان از ۹ تیرماه به ۶ تغییر کند ، باید سهامداران از ۹ تیرماه بجای ۲ درصد ضرر و زیان منتظر ۶ درصد ضرر و زیان باشند . از ۹ تبر ماه پرتفوی آنها ضرر و زیان ۶ درصدی را نشان میده یعنی روزانه ۴ درصد بیشتر از این مدت . آن هم از ندانم کاریهای عشقی و شورای عالی بورس !!!!!!!!!!!
منطقی و عقلانی هست که دامنه ی نوسان را بمدت ۲ سال از منفی یک تا مثبت ۹ قرار دهند تا روزهایی که قرمز هست ، سهامداران ۱ درصد بیشتر ضرر نکنند و روزهایی که سبز هست ۹ درصد سود ببرند تا شاید جبران این مدت شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تو واقعا با این سطح از معلومات توی بورس هم فعالیت میکنید یا ما رو سر کار گذاشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سرمایه من تو بورس سر گردنه نابود شد
آخرین اخبار