حملات یمن به ناو آمریکایی و دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که در ادامه حمایت از مردم غزه، یک ناوشکن آمریکایی و دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی را با چند موشک و پهپاد هدف قرار داده‌اند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شامگاه امروز یکشنبه از سه عملیات علیه یک ناو آمریکایی و دو کشتی در دریا‌های سرخ و عرب خبر داد.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد: ناوشکن آمریکا در دریای سرخ با چند موشک بالستیک هدف قرار گرفت. کشتی «CAPTAIN PARIS» هم با موشک‌های دریایی مورد هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حمله به کشتی «Happy Condor» با چند پهپاد انجام شد، گفت: اهداف این عملیات‌ها محقق شد و به کمک به ملت یمن و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس ادامه خواهیم داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان تأکید کرد که عملیات‌های این کشور تا زمان توقف جنگ غزه و شکست محاصره نوار غزه همچنان ادامه خواهد داشت.

«مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته تأکید کرد که این کشور همه جنایات صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و غربی‌ها در حق مردم فلسطین را محکوم می‌کند.

المشاط در ادامه بر پشتیبانی کامل از مردم فلسطین در دفاع از خویش تا آزادسازی کامل اراضی اشغالی، اخراج متجاوزان و آزادی مسجد الاقصی تاکید کرد. وی اظهار داشت: نیرو‌های مسلح یمن به عملیات پشتیبانی از مقاومت غزه علیه رژیم صهیونیستی در زمین، دریا و آسمان ادامه خواهند داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از تداوم مرحله چهارم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی تا توقف حملات و رفح محاصره از غزه خبر داد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
درود بر حوثی های یمن یادگار ساسانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جنگ باید بطور رسمی و با تمام قوا انجام شود تا دنیا تکونی بخورد با زدن چند کشتی نتیجه عکس دارد و تنها بودن فلسطین دیده هم نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
درود بر مردان واقعی یمنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
درود بر انصارالله یمن
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدا بر دست و بازوشون توان بده
آخرین اخبار