تولید ۸ قطعه موسیقی جدید در گیلان

۸ قطعه موسیقی با موضوع انتخابات در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای گیلان تولید شده است.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ قطعه موسیقی در واحد شعر و موسیقی این رسانه استانی تولید شد.

موسیقی «انتخابات» به زبان فارسی در ساختار پاپ با شعری از رضا نیکوکار، با صدا و آهنگ امیر حسین زاده و تنظیم امیر عظیم به مدت۳ دقیقه و ۲۷ ثانیه تولید شده است.

موسیقی «اَمی انتخاب» به زبان گیلکی در ساختار پاپ با شعری از محسن خورشیدی و صدای علی چولابی، آهنگ و تنظیم رضا ابریشم کار به مدت ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه تولید شد.

موسیقی «انتخاب برتر» نیز به زبان گیلکی در ساختار پاپ با شعری از رحمت حقی پور، صدا و آهنگ امیر حسین زاده و تنظیم امیر عظیم به مدت ۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه تولید شده است.

موسیقی دیگر هم با عنوان «انتخابات»، به زبان گیلکی در ساختار پاپ با شعری از رحمت حقی پور و صدای حامد سلیمی، آهنگ معین خداوردی و تنظیم حامد صبوری به مدت ۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه تولید شد.

موسیقی پنجم با نام «انتخابات ایران» به زبان فارسی و در ساختار پاپ با شعری از علی آستانه، با صدای ایمان صدیقی، آهنگ و تنظیم رضا سعیدی به مدت ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه تولید شده است.

ششمین موسیقی «فصل انتخاب» است به زبان فارسی و در ساختار پاپ ارکسترال با شعری از محسن خورشیدی و صدای علی چولابی، آهنگ و تنظیم: رضا ابریشم کار که به مدت ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه تولید شد.

موسیقی «همصدا با ولایت» هم به زبان گیلکی و فارسی با شعری از علی آستانه و رضا نیکوکار است که با صدای امیر حسین زاده و میلاد قربانی، آهنگ امیر حسین زاده و تنظیم امیر عظیم به مدت ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه تولید شده است.

موسیقی «وقت انتخاب» به زبان گیلکی هم در ساختار پاپ سنتی با شعری از رحمت حقی پور، صدای حسین طالبی، آهنگ و تنظیم مهیار طالبی به مدت ۳ دقیقه و ۴۱ ثانیه تولید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.