امام جمعه شهرکرد:

مشارکت بالا در انتخابات پشتوانه‌ای مهم برای نظام است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در هشتم تیرماه گفت: مشارکت بالای ملت ایران در عرصه انتخابات پشتوانه‌ای مهم و محکم برای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: ملت ایران بدانند که هر رای یک ایرانی، تیری به سمت شیطان است، چون دشمن در تلاش است که چهاردهمین دوره انتخابات با کمترین میزان مشارکت شکل بگیرد.

وی با تاکید بر برائت از مشرکین اظهار داشت: همین شعارها، حضور در اجتماع‌ها و تکلیف به روز عمل کردن که دشمن به شدت از آن بیزار است، مصداق برائت از مشرکین است.

امام جمعه شهرکرد گفت: هر چند دشمن تمایل ندارد که ملت ایران به تکلیف سیاسی خود عمل کند، اما حضور در همه صحنه‌ها به خصوص در صحنه انتخابات نوعی عمل به وظیفه است.

نکونام ادامه داد: دومین اصل در بحث انتخابات انتخاب درست و اصلح است چرا که ملت ایران فرصت و موقعیت آزمون و خطا ندارند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بار‌ها معیار‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب را شنیده‌ایم، تاکید کرد: راهی که شهید رئیسی پیش پای کشور گذاشت باید ادامه پیدا کند و این اصل جز با وحدت امکان پذیر نیست.

نکونام ادامه داد: ملت ایران باید با وحدت به یک نفر صالح و اصلح به معنای واقعی رای بدهند تا راه شهید رئیسی ادامه یابد و شاهد برخی نگرانی‌ها نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز عرفه و عید قربان گفت: غفران گناه‌ها و پاک رفتن از این دنیا باید مهمترین دغدغه انسان باشد.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مهمترین دستاورد انسان از عرفه باید معرفت پروردگار، طلب ببخش و متصل شدن به عالم بقا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار